Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Smidge - Forum Wereldfietser

Smidge

Weet iemand waar ik in Nederland Smidge kan kopen of is er iemand die nog gaat bestellen waar ik 1 of 2 potjes mee kan bestellen.
Smidge gebruikt 20% Icaridin. Een korte zoektocht geeft aan dat dat in Nederland te vinden is van het merk Care Plus. Ze hebben verschillende versies anti-insectenspray, de 'Family' en 'Icardin' verpakkingen zouden de juiste moeten zijn. Op de website van de Etos kan je de Icaridin versie bestellen, zie ik.
Wat Erik schrijft.

Effectieve muggenwerende middelen maken gebruik van een van de twee stoffen: DEET of icaridin/picaridin. Beiden zijn effectief in het afweren van muggen. DEET is al langer in gebruik. Middelen met icaridin zijn sinds 2022 in Nederland beschikbaar, onder andere van Care Plus.
Voordelen van icaridin zijn dat het in tegenstelling tot DEET geen plastics en synthetische materialen aantast, geurloos is en niet vettig is op de huid. Of het minder schadelijk is voor mens en dier, geen idee...

Belangrijkste is blijven bewegen of in de wind blijven staan ;)
24 uur in beweging blijven lijkt me niet verstandig en continu in de wind niet echt aangenaam.
Heb de careplus porjes besteld.
Allemaal bedankt voor jullie bijdrage
Mijn plan is naar de eerste de beste pharmacy in het VK te rijden na aankomst.
Genoeg te vinden via Google Maps.
gr Jan
ik heb het gewoon bij amazon besteld
gelijk met zo,n klamboe voor over je hoofd
sorry dat heette avon skin so soft .
las op het forum dat dit hielp tegen de muggen .
dus had er gelijk 2 besteld .
maar de flesjes zijn groter dan ik dacht .
150 ml
Ze hebben het ook bij de Decathlon in een spuitbus, zag ik gisteren. Zou ook tegen teken helpen.
Gezien de prijs was de deet van de Kruidvat beterkoop.
Zodiac schreef:
vr 05 mei, 2023 19:59
Mijn plan is naar de eerste de beste pharmacy in het VK te rijden na aankomst.
'k Kocht mijn flesje Smidge bij de fietsenwinkel ;)
paapmans schreef:
vr 05 mei, 2023 20:07
sorry dat heette avon skin so soft .
las op het forum dat dit hielp tegen de muggen .
dus had er gelijk 2 besteld .
maar de flesjes zijn groter dan ik dacht .
150 ml
Ik kwam gisteren twee Schotten tegen. Zij gebruiken dit spul ook altijd zeiden ze. Veel goedkoper dat de officiële middeltjes en werkt uitstekend volgens hun