Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rome mei 2023 - Forum Wereldfietser

Rome mei 2023

Hoi allemaal,

Over een kleine twee weken vertrek ik op de fiets naar Rome en was benieuwd of er anderen waren met hetzelfde plan. Ik zou graag (delen van de reis) samen willen fietsen. Ik zoek een fiets genoot van ongeveer mijn leeftijd 20-30. Rond de 100 km per dag is ongeveer mijn doel en ik overnacht op campings, tentjes en slaapspullen dus mee op de fiets. Zie jij dit zitten of heb je al plannen die hierbij aansluiten, laat een reactie achter en misschien fietsen we samen naar Italië!
Hoi Senne,

Ik vroeg me af of jij nog reisgenoten zoekt voor deze zomer. Zelf wilde ik in juni/juli een maand gaan fietsen in Frankrijk, Zwitserland, en Duitsland, en in september een langere reis door Zuid-Frankrijk maken, maar deze plannen zijn nog verre van definitief.

Oh ja, ik ben Lucas (18) uit Amsterdam.

Lijkt me leuk om plannen uit te wisselen,

Groeten, Lucas
Lucas schreef:
wo 19 apr, 2023 21:49
Hoi Senne,

Ik vroeg me af of jij nog reisgenoten zoekt voor deze zomer. Zelf wilde ik in juni/juli een maand gaan fietsen in Frankrijk, Zwitserland, en Duitsland, en in september een langere reis door Zuid-Frankrijk maken, maar deze plannen zijn nog verre van definitief.

Oh ja, ik ben Lucas (18) uit Amsterdam.

Lijkt me leuk om plannen uit te wisselen,

Groeten, Lucas

Hoi Lucas,

Voor deze zomer heb ik geen fietsplannen, dit is ook de eerste grote fietsreis die ik ga maken dus moet eerst nog even kijken of het me wel bevalt. Ik vertrek maandag 1 mei en zal rond 4 juni ongeveer naar huis willen vliegen. Als je in deze periode ergens op de route bent naar Rome lijkt het me gezellig om samen te fietsen, maar neem aan dat je dan in Duitsland, Zwitserland of Frankrijk zit. Heb je daar al een route voor uitgestippeld? Als je last minute toevallig nog naar Rome wilt geef ik je graag mijn gegevens!

Groetjes, Senne
Hoi Senne,

Ja, ik ga pas weg nadat jij terug bent, dus samen fietsen zit er denk ik niet in. Ik ben van plan om door de Ardennen, Vogezen, Jura, Noord Zwitserland, en het Zwarte Woud te fietsen, maar dat zal pas in Juni en Juli zijn. In ieder geval veel plezier op jouw reis naar Rome!

Groeten,

Lucas