Dit weekend heb ik mijn dozen met fietsonderdelen gesorteerd. Daarbij zijn nogal wat spullen boven water gekomen die ik niet meer ga gebruiken en verkoop. Mocht je interesse hebben, graag foto's van een onderdeel willen zien of een tegenbod willen doen, meld je dan bij me.

-Racestuur Giant XR Connect voor 31,8 mm klemdiameter. Mat zwart. Breedte 44 cm bij handgrepen en 50,5 cm aan de uiteinden. Met gebruikssporen. €15.

-Race/gravelstuur Ritchey Venturemax Comp voor 31,8 mm klemdiameter. Mat zwart. Breedte 44 cm bij handgrepen en 56,5 cm aan de uiteinden. Op lijmresten van het stuurlint na geen gebruikssporen. €20.

-Gravelstuur Salsa Woodchipper 2 voor 31,8 mm klemdiameter. Mat zwart. Breedte 44 cm bij handgrepen en 63,5 cm aan de uiteinden. Met gebruikssporen. €25.

-MTB stuur Roox Bomber 4.0 voor 22,2 en 25,4 mm klemdiameter (shims zitten er bij). Glanzend zwart. Breedte 63,5 cm. Zo goed als nieuw. €25.

-MTB stuur merkloos voor 25,4 mm klemdiameter. Zilverkleurig. Breedte 56,5 cm. Zo goed als nieuw. €5.

-Opzet / aerostuur Syntace Streamliner met 26mm klemming. Lichte gebruikssporen; kussentjes nog in goede staat. €20.

-Zadelpen merkloos 27,2 mm. Lengte 300 mm. Met gebruikssporen. €5.

-Stuurpen Woodman Components Rockster. 1 1/8 inch ahead. Voor 25,4 mm stuur. Lengte 80 mm. Hoek 5°. Met gebruikssporen. €20.

-Stuurpen Ritchey WCS aluminium. 1 1/8 inch ahead. Voor 25,4 mm stuur. Lengte 120 mm. Hoek 20° (omkeerbaar te gebruiken). Zo goed als nieuw. €25.

-Combi pedalen Shimano PD-M324. Aan één kant plat; aan de andere kant SPD. Met gebruikssporen. €20.

-Look Delta Cleats (schoenplaatjes). Nieuw setje in originele verpakking. €10.

-Miche MTB cassette conversion kit. Bestaand uit een stalen 16 en een aluminium 40 tands tandwiel. Om van een standaard 10 speed cassette een 11 tot 40 cassette te maken. Nieuw in originele verpakking. €15.

-Set Magura HS22 Raceline remmen (voor en achter). Compleet met brakeboosters en alle bevestigingsdelen. Met gebruikssporen. €70.

-Set Shimano Tiagra rem-schakelgrepen type ST-4603 (3 x 10speed). Zilverkleurige remhendels. Voor velgrem of mechanische schijfrem. Licht gebruikt. In originele doos. €75.

-Set Shimano Tiagra rem-schakelgrepen type ST-4602 (2 x 10speed). Zwarte remhendels. Voor velgrem of mechanische schijfrem. Met gebruikssporen. €35.

-Twee SRAM / Avid remschijven. Type HS1, 6 gats, 140mm. Gebruikt; dikte op slijtvlak nog 1,8 mm (slijtagegrens = 1,55 mm). Samen voor €10

-Twee SRAM / Avid remschijven. Type G2 cleansweep, 6 gats, 160mm. Gebruikt; dikte op slijtvlak nog 1,8 mm (slijtagegrens = 1,55 mm). Samen voor €15.