Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 23-25 juni: Offroad tocht Duitsland - Forum Wereldfietser

23-25 juni: Offroad tocht Duitsland

23-25 juni: Offroad tocht Duitsland.
Een 3-daagse offroad bikepacking tocht door Naturpark Nordlich Teutoburger Wald en Wiehengebirge-Osnabrückerland-TerraVita. 

We verzamelen donderdagavond de 22 juni op een nog nader te bepalen camping en we nemen 3 volle dagen om het heuvelachtig gebied te doorkruisen met etappes van +/- 75 km per dag. Deze tocht is met name bedoeld voor de wat meer ervaren bikepackers. 

Initiatiefnemer: Barbara Janssen 

Aanmelden via de website van de Wereldfietser
Lees ik het goed dat er dan 3 nachten lang op dezelfde camping wordt overnacht?
Nee hoor, er staat ook donderdagavond “verzamelen”. Bikepacking tochten zijn dacht ik nooit dagtochten. Het gebied te doorkruisen met dagtochten lijkt me ook niet te doen…
Overigens zal ik nooit dagtocht weekenden gaan organiseren.

Barbara
heel goed, ik houd het nog even in gedachten.
Ik wil Barbara bedanken voor de heerlijke 3 dagen en de geweldige routes die ze weer had bedacht. Wat een mooie omgeving en ook een hele leuke groep. Bedankt en tot een volgende keer! Mvg, Ruud
Nog even Barbara bedanken voor het initiëren, voorbereiden, en rijden van de tocht.Ze had er weer veel werk van gemaakt en het resultaat was er naar! Een prachtige gevarieerde tocht, en aan veel details aandacht besteed! Ik heb intens genoten van de tocht en van de goede sfeer in deze groep leuke mensen!
Graag tot een volgende keer!
groeten, Roel Brouwer