Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jan Hoedje staat te koop..... - Forum Wereldfietser

Jan Hoedje staat te koop.....

"Wegens aankomende pensionering tevens gezocht: Overname-kandidaat voor mijn succesvolle fietsenbedrijf"

"WEL INCL. DE GARANTÏEVERPLICHTINGEN"......
Je krijgt 1 uur om de boeken te bekijken en te beslissen.... :wink:
Staat al langer in de etalage:

viewtopic.php?f=11&t=35503&p=441442#p441396

Daar ook al een aantal reacties op het bericht.

Ik vond het geen nieuw topic waard destijds. Iemand anders was in de tussentijd tussen mijn bericht en deze ook al een nieuw topic over begonnen, die is inmiddels door de moderators gesloten wegens dubbel.
Berger schreef:
vr 07 apr, 2023 12:20
Je krijgt 1 uur om de boeken te bekijken en te beslissen.... :wink:
'Maar meneer Hoedje,
al die zwartgelakte stukken tekst, moet ik die niet eerst lezen vóórdat ik het overnamecontract teken?"
Jurr schreef:
vr 07 apr, 2023 12:53
Staat al langer in de etalage:

viewtopic.php?f=11&t=35503&p=441442#p441396

Daar ook al een aantal reacties op het bericht.

Ik vond het geen nieuw topic waard destijds. Iemand anders was in de tussentijd tussen mijn bericht en deze ook al een nieuw topic over begonnen, die is inmiddels door de moderators gesloten wegens dubbel.
Precies daarom heb ik zo'n hekel aan al dat off-topic gedoe:
voordat ik dit Topic startte, heb ik de zoekfunctie gebruikt:
nul relevante hits op [ Jan Hoedje ] wat betreft te koop staan.....
mikefiets schreef:
vr 07 apr, 2023 14:12

Precies daarom heb ik zo'n hekel aan al dat off-topic gedoe:
voordat ik dit Topic startte, heb ik de zoekfunctie gebruikt:
Toch heb ik mijn bericht geplaatst in een topic met tips voor te koop aangeboden items, het 'te koop op... verzameltopic'.

Veelal wordt daar een fiets of fietsonderdelen getipt, in dit geval een fietsenhandel ;)

Leek mij in dat geval niet off-topic, de TopicStarter van het desbetreffende topic vond ook van niet ;)

Om die Haarlemse meneer met wonderlijke communicatie en voorwaarden een heel nieuw topic te geven vond ik namelijk wel erg veel eer. ;)