Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: reisgids 'fietsen langs de grenzen van Belgie' - Forum Wereldfietser

Gezocht: reisgids 'fietsen langs de grenzen van Belgie'

Ik wil een tochtje plannen langs de Belgische grens en zag op interweb dat er in 2005 door Lannoo een reisgids is uitgegeven die me bij de voorbereiding goed van pas zou komen. Maar antiquarisch kreeg ik 'm net niet te pakken, de winkelier heeft zich sufgezocht maar kon 'm helaas niet meer vinden. Wie van de lezers hier heeft 'm nog in de kast en kan 'm (even) missen ? Je zou me erg blij maken. - Joor

FIETSEN LANGS DE GRENZEN VAN BELGIË - B. Loockx
het land rond in 38 dagtochten : met info over gezinsvriendelijke logies

Nederlands Paperback 9789020960068 25 juni 2005 216 pagina's, uitgave juni 2005

Bijlagen

Is dit 'm?
https://boekenbalie.nl/fietsen-langs-de ... Van+Belgie

Ik vind het veel geld voor een oude reisgids. Qua fietsroutes en voorzieningen zul je er niet veel aan hebben want in die tijd is er veel veranderd. Knooppuntenroutes waren er toen niet of nauwelijks. M.a.w. als je de routes van dit boekje gaat rijden zul je veel nieuwe paden missen (waaronder de complete Vennbahn en ook veel Ravelroutes) en je zult vaak ergens terechtkomen waar je niet meer kunt fietsen.
https://duckduckgo.com/?t=ffcm&q=978902 ... &ia=answer

Meerdere zoekresultaten met het ISBN-nummer dat je hebt opgegeven.
Dank voor je snelle reactie, en knap gevonden! Maar eens, voor wat inspiratie is dat wel een flinke prijs. Het is ook bijna tweemaal zo duur als het boek oorspronkelijk kostte :shock: . Dus ik hoop op iemand hier die 'm nog heeft liggen en 'm voor iets schappelijkers, of symbolisch kan missen.
En @henk, dank voor het meekijken maar die zijn allemaal 'uitverkocht', of het is die ene heel dure. Dus ik moet nog ff doorzoeken... ;-)
Hallo,

Ik heb enkele jaren geleden (2014) dit besteld bij de reisreporter (www.reisreporter.be).
Toen heb ik gemaild naar redactie@reisreporter.be en hebben ze dit opgestuurd voor de prijs van 12,95 euro.
Je kan misschien eens een poging wagen.

Groeten,

Marcel