Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2022 Voor- en napretdraadje - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2022 Voor- en napretdraadje

GerardH schreef:
di 23 aug, 2022 20:36
Voor de liefhebbers,

Ik ben helaas verhinderd en heb voor het komende Harskamperdennen weekend dus 3 tickets in de aanbieding:
- Overnachting vrijdag op zaterdag;
- Overnachting zaterdag op zondag;
- Maaltijd zaterdag

Bij belangstelling graag even een berichtje
Groetjes, Gerard
Ik heb interesse. Ik stuur je een pb.
Vanwege de treinstakingen bied ik een plekje aan in de auto naar harskamperdennen. Vanuit Tilburg. Vertrek rond 14:00 vanuit Tilburg. Pick-up / drop-off onderweg ook mogelijk. Terug op zondag na ochtendrituelen met de groep. Ik kan 1 fiets meenemen. Neem die van mij niet mee want nog kampende met knieblessure. Benzinekosten delen. €5 heen en €5 terug (indien Tilburg eindbestemming / pick-up is).
LHTJoost schreef:
di 23 aug, 2022 21:03
GerardH schreef:
di 23 aug, 2022 20:36
Voor de liefhebbers,

Ik ben helaas verhinderd en heb voor het komende Harskamperdennen weekend dus 3 tickets in de aanbieding:
- Overnachting vrijdag op zaterdag;
- Overnachting zaterdag op zondag;
- Maaltijd zaterdag

Bij belangstelling graag even een berichtje
Groetjes, Gerard
Ik heb interesse. Ik stuur je een pb.
Kan iemand mij vertellen hoe laat er zaterdag gefietst wordt? Vrijdag komen wordt lastig voor mij. Dat zou met de auto moeten en ik fiets liever. Op zaterdag fietsen betekent dat ik niet mee kan fietsen met de groep maar in de loop van de dag aansluit. Is dat een probleem?
(Dit alles ervan uitgaande dat ik de tickets van Gerard over kan nemen)
LHTJoost schreef:
di 23 aug, 2022 21:40
LHTJoost schreef:
di 23 aug, 2022 21:03
GerardH schreef:
di 23 aug, 2022 20:36
Voor de liefhebbers,

Ik ben helaas verhinderd en heb voor het komende Harskamperdennen weekend dus 3 tickets in de aanbieding:
- Overnachting vrijdag op zaterdag;
- Overnachting zaterdag op zondag;
- Maaltijd zaterdag

Bij belangstelling graag even een berichtje
Groetjes, Gerard
Ik heb interesse. Ik stuur je een pb.
Kan iemand mij vertellen hoe laat er zaterdag gefietst wordt? Vrijdag komen wordt lastig voor mij. Dat zou met de auto moeten en ik fiets liever. Op zaterdag fietsen betekent dat ik niet mee kan fietsen met de groep maar in de loop van de dag aansluit. Is dat een probleem?
(Dit alles ervan uitgaande dat ik de tickets van Gerard over kan nemen)
Ga uit van ergens tussen de 9:00 en 10:00.
Bert van Sprang schreef:
di 23 aug, 2022 15:50
Ik begrijp net dat de organisatie niet geïnformeerd was over de overname van de camping en ook verrast werd door aanvullende voorwaarden. Desondanks handig om hier ergens uiteen te zetten hoe het zit om een discussie hierover op zondagmorgen te vermijden.
Beste Bert,
Niet bang zijn voor een discussie. In de gezellige brainstorm bij de koffie met taart moet het vooral gaan over: hoe pakken we alles na het Corona-drama weer op? We zijn weer eens live bij elkaar. We hebben leuke fietstochten met elkaar gemaakt.Weer eens genoten van de kookkunst van Inge. Nagepraat bij het kampvuur.
Zondagmorgen, voordat we uiteen gaan is het juiste moment. Wat willen we? Wat voor ideeën leven er? Wie wil wat doen? Lekker positief denken zodat iedereen na afloop tevreden op de fiets stapt. Berggeiten en appeltaarten.
Boop schreef:
di 23 aug, 2022 20:21
Zo!

Ik zie dat we er zin in hebben. :lol:

Ik ook.

Voor de liefhebbers kan ik een rondje uitzetten met een lunch zwem pauze bij Bussloo. Dat is een wat langere route ruim 80 km denk ik.
Donderdag heb ik tijd om het concreet te maken en zal het dan op het forum zetten.

Dus badpakken mee.

En kan de kookploeg van zaterdag nog wat gemene pepers gebruiken?
Ik heb een uitbundig groeiende Madame Jeanette plant.

Gr.
Betty
Ha die Betty,
Goed idee, zwemkleding en handdoekje mee! Het wordt goed weer!
Vrijdagmiddag wil ik van Den Bosch naar de Harkskamperdennen fietsen. Alleen fietsen is leuk, samen fietsen is leuker. Dus: wie mee wil fietsen mag zich melden! Vertrek ergens tussen 13:30 en 16:00 uur.
Ja hoor Betty,
‘Gemene pepers’ zijn welkom.
Ik heb me aangemeld om de kookploeg te ondersteunen.
Vorig jaar ook zo lekker gegeten, het ws smullen. En dan al die blije voldane gezichten aan tafel te zien.
Nu weer extra gemotiveerd.

Stadscamping Utrecht.
Ik woon vlakbij en trim hier 3 keer per week.
Sinds een aantal jaren is er een andere eigenaar en zijn er meer huisjes dan plek voor tenten.
Ook in de zomer volop campers en caravans. Het blijft een gezellige stadscamping, met als doel onze gezellige binnenstad te bezoeken en natuurlijk het afgelopen wknd. de Vuelta.
Er zijn rustige campings in de omgeving.
Je moet dan wat extra omrijden.

Campingstoeltje
Zijn er mensen die met auto komen en een extra stoeltje mee willen nemen?
Ik kom fietsend vanuit Utrecht en neem geen stoeltje mee.
Beste mensen,
Als jullie diner ‘resten’van zaterdag mee willen nemen, zorg dan zelf voor bakjes etc..?
Zonde om in de ‘kliko’ te deponeren!
Mijn dank is groot.☺️
florarepos@gmail.com schreef:
do 25 aug, 2022 00:55
Campingstoeltje
Zijn er mensen die met auto komen en een extra stoeltje mee willen nemen?
Ik kom fietsend vanuit Utrecht en neem geen stoeltje mee.
Zal een extra meenemen :)
Wie zou behoefte hebben aan een Komoot workshop tijdens Harskamperdennen? Route maken + navigeren?

(Komoot is een navigatie-app voor je mobiel en voor op de desktop om fiets- en wandelroutes uit te kunnen stippelen). Erg gebruikersvriendelijk.
Ik heb een route uitgezet voor morgen.
Naar ik krijg deze gps niet in de bijlage toegevoegd.
Weet iemand hoe dat moet? Ik ben niet superhandig hierin.
@Coen: Ja, graag, komoot workshop, leuk!
Tot vrijdag allemaal,
groetjes, Marjsn
In de bijlage lukt niet maar een link naar je Google Cloud of Dropbox cloud kan altijd.
Ik heb ook een route uitgezet voor zaterdag. Een berggeitentocht: 100 km en 900 hm met alle/ klimmetjes? https://ridewithgps.com/routes/40698169
Poppink schreef:
do 25 aug, 2022 18:03
In de bijlage lukt niet maar een link naar je Google Cloud of Dropbox cloud kan altijd.
Hoi,
Voor een digibeet als ik is dat ook dat Chinees.
fietsersbond-25-08-22-4533744b-routeplanner.zip
(40.75 KiB) 61 keer gedownload
Zal het dan toch gelukt zijn?
Boop, mij lukt het niet maar dat is niet heel vreemd voor mijn doen. Ik neem pen en papier mee, dan kan ik morgen de route een beetje opschrijven. Of blijf in je wiel hangen😎. Fijn dat je een rondje hebt uitgezet!
Tot morgenavond!
Ook gezellig Loes.
En ik kan een ieder morgen een route door appen of mailen.
Bette Boop, boop, boop, boop, booperde boop, boop, boop, wat goed dat jij dat allemaal doet, doet, doet!