Wie heeft de gouden tip voor het mee brengen van olie? ...... Voor het koken bedoel ik dan Wij houden van eten koken, en ondanks dat dat met 1 pannetje toch wat behelpen is doen we het toch met veel plezier. Een beetje olie in de pan voor het bakken van knoflook, groente, aardappels, is eigenlijk wel onmisbaar. Vorig jaar hadden we nogal de domme fout gemaakt om het flesje olie aan de vork vast te binden, hier was nog een plekje vrij. Je raadt het al, het is gaan lekken en de schijfremmen, blokken, zaten er compleet onder. Drama! Door het lekgevaar lijkt het ons ook niet fijn het in de tas mee te dragen. Na een tijdje lijkt zo'n dop toch niet meer goed te sluiten. Je kan hier natuurlijk wel weer een zak om doen... maar dat blijft toch gesmeer als het misgaat. Afgelopen maanden in Mexico hebben we dus geen olie mee gehad maar de maaltijden werden er dan toch wel een stuk saaier op, en calorie armer.
We gaan binnenkort (met bikepacking setup) weer op reis, naar Canada om aan de GD te beginnen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Nemen jullie olie mee op langere trips, en hoe? Tips zijn welkom
We gaan binnenkort (met bikepacking setup) weer op reis, naar Canada om aan de GD te beginnen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Nemen jullie olie mee op langere trips, en hoe? Tips zijn welkom