Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop op... verzameltopic - Pagina 38 - Forum Wereldfietser

te koop op... verzameltopic

1018 berichten
Dat heet de T-Rex houding toch? ;)

Rechtop met korte armpjes vooruit ;)
Plaatje er bij (zal de verkoper en MP vast niet erg vinden :)) voor de duidelijkheid (en voordat de advertentie weg is) want ik verwacht nog wel meer reacties ;)
Knipsel.PNG
En dat terwijl het geld vanuit de Wageningse (??) handelaar vast al is overgemaakt ;)
In de motorwereld wordt dit trouwens een apehanger genoemd ;)

Afbeelding
Fedor schreef:
wo 22 feb, 2023 19:09
Plaatje er bij (zal de verkoper en MP vast niet erg vinden :)) voor de duidelijkheid (en voordat de advertentie weg is) want ik verwacht nog wel meer reacties ;)
Schijnt ook een broertje te hebben: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ntos-fiets
Ook maar even een plaatje erbij:
KnipselAA.JPG
Maar de prijs van 2.000E voor die Santos Travelmaster 3+ is imho een koopje.
Fedor schreef:
wo 22 feb, 2023 19:15
In de motorwereld wordt dit trouwens een apehanger genoemd ;)

Afbeelding
Toevallig maakte ik vandaag een foto van een hangende aap:
PXL_20230222_161505475.jpg
met zo'n apehanger blijf je lekker okselfris :D
Fedor schreef:
wo 22 feb, 2023 19:15
In de motorwereld wordt dit trouwens een apehanger genoemd ;)

Afbeelding
moet je natuurlijk wel het juiste voorbeeld tonen :wink:

Afbeelding
JanH schreef:
wo 22 feb, 2023 19:24

Maar de prijs van 2.000E voor die Santos Travelmaster 3+ is imho een koopje.
Dat was ook mijn motivatie om 'm hier in dit topic te plaatsen. Het zou leuk zijn als iemand hier 'm weet te scoren, te ontdoen van de rariteiten en een fraaie vakantiefoto van de fiets op reis plaatst als tegenprestatie voor mijn tip ;)

Maar ik vrees dat de avondwandeling van m/v/x Phelocycle richting Bennekom ging vanavond om 'm op te halen ;)
@grandonneur:
Is dit niet meer jouw smaak? 🟦
Menace-1.jpg
willem.m schreef:
wo 22 feb, 2023 20:05
@grandonneur:
Is dit niet meer jouw smaak? 🟦
Mijn smaak is heel divers 8)
Een op de foto's keurig uitziende ligfiets met Rohloff:

https://link.marktplaats.nl/m1947488047

Al zijn de remmen op de foto's niet de omschreven Firmtech maar reguliere non-Firmtech Magura's, en is Kris King geen familie van Kris Kross maar gewoon met een C (-:
Zeer nette fiets!
En dat voor maar 100 euro, tel uit je winst :)
De tovenaar schreef:
do 23 feb, 2023 17:59
En dat voor maar 100 euro, tel uit je winst :)
1000 euro voor een goede poetsbeurt
Of Leon de vraagprijs vangt moet nog blijken. Tip, zet m ook op ebay.de, de Duitsers betalen hogere bedragen voor 2e hands ligfietsen.
Moet je nou eens kijken wat ze tegenwoordig verkopen.
OK, elektrisch snap ik, maar nog geen 12 kg!
(of zouden ze er even de batterij uitgesloopt hebben voor het wegen uit)
Ze hebben er een heleboel ander gewicht afgepeuterd.
Mooi hoor, maar ik moet er niet aan denken wat er na een paar jaar gebeurt als al die ingebouwde draden en kabels af en toe kuren krijgen. De enige manier lijkt me om 7die fiets heel sterk preventief uit elkaar te halen, schoon te maken en nieuwe onderdelen te geven lang voordat er iets fout kan gaan want onderweg zal,even een kabeltje vervangen wel tegenvallen. Goedkoop zal dat niet zijn en dan druk ik me waarschijnlijk voorzichtig uit.
Ik vind het fantastisch dat er nog zoveel ontwikkeling mogelijk is.
Jurr schreef:
do 23 feb, 2023 14:30
Een op de foto's keurig uitziende ligfiets met Rohloff:

https://link.marktplaats.nl/m1947488047

Al zijn de remmen op de foto's niet de omschreven Firmtech maar reguliere non-Firmtech Magura's, en is Kris King geen familie van Kris Kross maar gewoon met een C (-:
Was wenselijk mijn bericht over de ligfiets te verwijderen, hierbij.