Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Programma zadelhoogte - Forum Wereldfietser

Programma zadelhoogte

Hoi mensen,
Voor mijn studie bewegingstechnologie aan de Haagse Hogeschool moesten wij voor de afgelopen module een model maken voor de invoer van zadelhoogte en cranklengte voor een beperkte knieflexie en/of -extensie (maar ook te gebruiken bij 'gewone' bewegingsmogelijkheiden). Dat model is nu af, en ik nodig iedereen uit om het te dowloaden en te proberen op mijn website!
Te weten:
http://eduweb.hhs.nl/~20050774
Voor diegenen die écht geïnteresseerd zijn kan ik het verslag sturen, maar dat is te groot om op de site te zetten (heb maar 5 mb en verslag is 3,5 dan zit t dus zo vol).
Graag hoor ik van jullie via de mail (of deze post) de opmerkingen die jullie erop hebben!
Groet,
Maurits
ps. het staat bij 'module 2'

Klopt het dat het alleen op windows-machines werkt?

Ik denk het wel. We hebben het programma geschreven in Delphi (6).
Zit pas in eerste jaar :wink:
Sorry!
Maurits schreef:Hoi mensen,
Voor mijn studie bewegingstechnologie aan de Haagse Hogeschool moesten wij voor de afgelopen module een model maken voor de invoer van zadelhoogte en cranklengte voor een beperkte knieflexie en/of -extensie (maar ook te gebruiken bij 'gewone' bewegingsmogelijkheiden). D
wat moet je invoeren bij knieflexie & -extensie als "gewone" mens? is me niet direct duidelijk...

verder een leuk programma :)

Als 'gewone' ,ems heb je geen flexie- en extensiebeperking, dan is je maximale extensie (hoek bovenbeen-onderbeen) dus 180 (graden) en je flexie, tja... Dat is persoonlijk. Een grove methode is om met een geodriehoek ruwweg de hoek te meten die je knie maximaal kan buigen (dat is dus flexie) maar je kan ook gewoon een kleine hoek invullen, bijvoorbeeld 30 of 20.
Maar hoezo was dat niet duidelijk? Niet duidelijk genoeg uitgelegd in Helpmenu?
Groet,
Maurits