Afgelopen herfstvakantie fietste ik van Dresden naar Roermond.
Ditmaal een rechttoe-rechtaan fietstochtje met niet al te spannende foto's. Maar ik wilde ze toch met jullie delen. Een uitgebreid reisverslag vind je hier, het fotoalbum staat hier, en de track kun je hier downloaden.
Hieronder als teaser enkele foto's:
1. Dresden: Fris ontwaakt uit de Flixbus, kiekje van de kerk, en gaan met die banaan!
2. De Elbe-route: Super relaxt fietsen - kan ik alvast oefenen voor later op de eBike
3. Schnitzel & Bier: Na een flixnacht en hele dag fietsen gaat deze maaltijd er goed in
4. Herfst anno 2018: Met 25 graden Celsius fietsen tussen de bontgekleurde bomen
5. Erzgebirge: Op de grens van Duitsland en Tsjechië is het uitzicht prachtig
6. Prebuz: Op een strogele hoogvlakte in Tsjechië
7. Kamperen: Ontwaken op een vrijwel verlaten camping - Niet erg gezellig
8. Thuringerwald: Fietsen door oude spoortunnel ter afwisseling van de best wel saaie Rennsteig
9. Wenigenlupniz: Kitsche foto van Oost-Duitse woonblokken in het avondlicht
10. Netratal: Hier in Oost-Hessen is het prachtig fietsen op verkeersluwe wegen
11. Waldkappel: Herrenhaus Junkerhof, een aardig optrekje uit 1580
12. Jagershutten: Je ziet ze in Duitsland in alle soorten en maten
13. Edersee: Door aanhoudende droogte verliest het jaarlijks twee miljard liter water
14. Keulen: Een wonder dat de Dom de oorlogsbombardementen heeft doorstaan
15. Hambach: De grootste bruinkoolmijn van RWE en een enorm gat in de grond
Ditmaal een rechttoe-rechtaan fietstochtje met niet al te spannende foto's. Maar ik wilde ze toch met jullie delen. Een uitgebreid reisverslag vind je hier, het fotoalbum staat hier, en de track kun je hier downloaden.
Hieronder als teaser enkele foto's:
1. Dresden: Fris ontwaakt uit de Flixbus, kiekje van de kerk, en gaan met die banaan!
2. De Elbe-route: Super relaxt fietsen - kan ik alvast oefenen voor later op de eBike
3. Schnitzel & Bier: Na een flixnacht en hele dag fietsen gaat deze maaltijd er goed in
4. Herfst anno 2018: Met 25 graden Celsius fietsen tussen de bontgekleurde bomen
5. Erzgebirge: Op de grens van Duitsland en Tsjechië is het uitzicht prachtig
6. Prebuz: Op een strogele hoogvlakte in Tsjechië
7. Kamperen: Ontwaken op een vrijwel verlaten camping - Niet erg gezellig
8. Thuringerwald: Fietsen door oude spoortunnel ter afwisseling van de best wel saaie Rennsteig
9. Wenigenlupniz: Kitsche foto van Oost-Duitse woonblokken in het avondlicht
10. Netratal: Hier in Oost-Hessen is het prachtig fietsen op verkeersluwe wegen
11. Waldkappel: Herrenhaus Junkerhof, een aardig optrekje uit 1580
12. Jagershutten: Je ziet ze in Duitsland in alle soorten en maten
13. Edersee: Door aanhoudende droogte verliest het jaarlijks twee miljard liter water
14. Keulen: Een wonder dat de Dom de oorlogsbombardementen heeft doorstaan
15. Hambach: De grootste bruinkoolmijn van RWE en een enorm gat in de grond