Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marathonfiets met ballen - Forum Wereldfietser

Marathonfiets met ballen

Ik had beloofd om wat foto's te plaatsen zodra ik mijn nieuwe fiets had. Welnu: gisteren opgehaald bij de FM in Zwolle, mijn nieuwe Riese & Müller Supercharger GH NuVinci, en de 40km heerlijk naar huis gefietst.
Af en toe haalde ik de twee vingers uit mijn neus, en dan vertoonde zich een big smile :D

Een marathonfiets door de twee geïntegreerde Bosch Powertube 500Wh accu's.
En met ballen door de NuVinci naaf.

Over een maandje een ervaringsverslag van mijn kampeertocht "Rondje Nederland".

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooie brommer hoor :D
Berger schreef:
za 19 mei, 2018 14:11
Mooie brommer hoor :D
Tja, en ik maar denken dat deze rubriek gaat over "Reizen per elektrische fiets" :(

Gee
Mooi hoor! Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Het is een heftig (futuristisch) ding en op zich best fraai, maar het is ff wennen om zoiets ook "fiets" te noemen ;)

Ben wel benieuwd naar de ervaringen.
Ziet er goed uit - de eerste die ik "mooi" kan noemen. Ben erg benieuwd naar je ervaringen ook met die van de naaf
Gee schreef:
ma 21 mei, 2018 16:18
Berger schreef:
za 19 mei, 2018 14:11
Mooie brommer hoor :D
Tja, en ik maar denken dat deze rubriek gaat over "Reizen per elektrische fiets" :(

Gee
Er is anders al een draadje over showen van fietsen: https://www.wereldfietser.nl/phpbb/view ... 5cf82b59df.
Gee schreef:
za 19 mei, 2018 12:49
Ik had beloofd om wat foto's te plaatsen zodra ik mijn nieuwe fiets had. Welnu: gisteren opgehaald bij de FM in Zwolle, mijn nieuwe Riese & Müller Supercharger GH NuVinci, en de 40km heerlijk naar huis gefietst.
Af en toe haalde ik de twee vingers uit mijn neus, en dan vertoonde zich een big smile :D

Een marathonfiets door de twee geïntegreerde Bosch Powertube 500Wh accu's.
En met ballen door de NuVinci naaf.

Over een maandje een ervaringsverslag van mijn kampeertocht "Rondje Nederland".
........
Allereerst complimenten voor de fotografie!

Wat een fantastisch mooie fiets, om je vingers bij af te likken. Zo te zien het 25 km/h model, blijft het tenminste nog fietsen.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Ik vind het zelf heerlijk dat ik me niet meer zorgen hoef te maken of ik een bepaalde route qua km's die dag wel aankan. Ik ga gewoon en blijf of ze fiets zolang ik de tijd heb. Trekken de benen het niet meer dan kan de ondersteuning er bij en kom ik toch wel thuis of waar ik naar toe wil.

Met de dubbele accu's heb je echt een enorme range, alles wat je op eigen kracht rijdt komt daar nog eens bij. Je kan nu waarschijnlijk 80-100 km verder fietsen dan je op je oude fiets kon. Als je de tijd hebt biedt dat hele mooie mogelijkheden voor hele mooie lange tochten, dat wordt genieten.
"Rondje Nederland" in twee dagen dus? ;)

@Gee: Met wat voor dagafstanden ga je rekenen?
Fedor schreef:
do 24 mei, 2018 06:24
"Rondje Nederland" in twee dagen dus? ;)

@Gee: Met wat voor dagafstanden ga je rekenen?
Rondje Nederland in 13 of 14 dagen. Dus 100 km per dag.

Morgen eerst een aantal dagen proefrijden met kampeeruitrusting. Gewicht ongeveer 18 kg, zonder lowriders.

Gee
Hans Keesom schreef:
do 24 mei, 2018 00:34

Allereerst complimenten voor de fotografie!
Dank je, Hans!