Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Moderator mopper topic gesloten - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Moderator mopper topic gesloten

Mike,

Bedankt voor je toelichting. Inderdaad ik had me ook al verbaasd dat mijn topic blijft staan. Echter er worden nu zonder enige toelichting op het forum (wel in prive-bericht) berichten verwijderd.

Erik,

Ik ga eerst een eindje fietsen en dan zien we verder.
Ik zal nooit lid worden van de Vara. En van de Wereldfietser op deze manier evenmin, en om dezelfde reden.
Kan dit topic niet gesloten worden?

Volgens mij zijn de standpunten wel duidelijk en gaat het nu inmiddels over een ander onderwerp, wat volgens mij niet op een forum thuis hoort waar "alles wat met (wereld)fietsen te maken heeft" de onderwerpen behoren te zijn.

Het Pinksterweekend staat voor de deur en het wordt lekker weer om te fietsen. De zon gaat schijnen. Bij zonnig weer kun je je eigen schaduw zien. Probeer er eens overheen te stappen....

Veel plezier allemaal de komende dagen! :D
Ik ga eerst een eindje fietsen en dan zien we verder.
zo is het Bert, de routes in de gps, de fietsen achterop en de vrouw staat te trappelen om te gaan. Genieten van een lang weekend fietsen.

Vergeet niet dat in een wereld zonder regels, het recht van de sterkste van toepassing is. Dat is de voorbumper van de vrachtauto en niet de achterband van de fietser. De hardste claxon en niet je fietsbel.

Verwar censuur niet met het handhaven van regels. De regels die in de alv van de vereniging zijn vastgesteld. Een democratisch besluit van de meerderheid van de vereniging. (Ja, dan moet je wel komen). En dat betekend niet het recht van de dikste bumper of de hardste claxon, maar handopsteken of stembriefjes. Daar kun jij toch niet op tegen zijn? Moderatie is het handhaven van onze eigen regels. Het recht van de achterband laten gelden.
Als de vereniging morgen besluit dat er alleen nog maar op het achterwiel gefietst mag worden zal ik mij daar ook tegen verzetten (ps Ik had een andere beeldspraak in gedachten, maar die schrijf ik hier liever niet op: zelfcensuur!). Oftewel: regels opvolgen omdat ze van boven zijn opgelegd is niet altijd verstandig en zeker niet mijn ding.
Afbeelding
Ik heb dus ook besloten geen lid meer te zijn van de vereniging. Er was een topic waarin je kritiek op de moderatie kon uiten en dus een publieke discussie kon aangaan over de vraag wat zou moeten kunnen en wat niet. Dat topic is gesloten en daarmee wordt het oordeel over betamelijkheid uit handen gegeven. Voor mij hoeft het dan niet meer, zeker als je zelfs dat misschien wel niet mag zeggen.
Ik verbaas me erover. Er wordt gevraagd om opmerkingen over de moderatie niet meer openbaar te doen. Er wordt ook uitgelegd waarom en het topic wordt gesloten.
Vervolgens wordt er gewoon weer een nieuw topic geopend en gaan mensen gewoon door. En als ze daarop aangesproken worden voelen ze zich gecensureerd en miskend.

De moderator handhaaft de regels. Als je de regels ter discussie wilt stellen, dan is de ALV hiervoor het juiste platform.

Dit topic wordt ook gesloten. Al is het alleen maar om de gemoederen te laten bedaren.