Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thudbuster - Forum Wereldfietser

Thudbuster

Ik vroeg me af of of er iemand is die al ervaring heeft met de Cane Creek Thudbuster ST, dus de "kleine" versie van de bekende verende zadelpen...
Is deze ?berhaupt wel hier te krijgen? ik zie hem alleen maar op Amerikaanse sites. Het lijkt me een interessante optie.
mijn man heeft er net één gemonteerd en is er tot nu toe erg blij mee. hij heeft wel het lange model. hij heeft hem gemonteerd omdat hij aan het einde van een dag fietsen last van zijn rug krijgt van het gehobbel.
ik heb hem bij cycletrend in groningen gekocht (besteld), die hebben de kleine uitvoering zelfs op voorraad tel 050 3139510. ik geloof dat www.bike4travel.nl ook het kleine model voert.

Goed om te horen dat 'ie hier ten lande ook gewoon verkrijgbaar is! En dan ook nog in Groningen. Kan je ook nog wat zeggen over de prijs? En is die Long Travel niet speciaal voor "off road" en dus wat overdreven als je voornamelijk op geplaveide wegen rijdt?

Groet,

Spironski