Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Je nieuwste aanwinst - Pagina 36 - Forum Wereldfietser

Je nieuwste aanwinst

2566 berichten
Grum schreef: Tijdens de week binnen gekomen.. onderdelen voor mij Ogre project... Nu de frame nog (komt volgende week). Blijkbaar heb ik de laatste stuck maat L besteld die beschikbaar is in Europa.. nieuwe voorraad pas eind maart.
Leuk! Dit ga ik volgen. Ben door het forum wel geïnteresseerd geraakt in Surly's zoals de Ogre en Karate Monkey.
Ik ook, toen kocht ik een Salsa :D
Shadow schreef:
do 10 okt, 2019 18:37
Rohloffje erin?
Ja. Wiel heb ik al lang eenzaam hangend in de garage. Nu krijg ie eindelijk een frame :D
Jurr schreef:
do 10 okt, 2019 18:39
Grum schreef:
do 10 okt, 2019 18:29
Tijdens de week binnen gekomen.. onderdelen voor mij Ogre project...
Looking good! Met welke banden en velgen ga je rijden?
Ik heb al een 28 inch wiel met Rohloof. Banden worden voorlopig 2.25 smart sam's want die heb ik ook klaar . Later zien we wel..
Was ook naar de extraterrestrial's van Surly aan het te kijken 2.5... iemand ervaring mee? Prijzig zijn ze wel...
Je kunt slechter starten iig :D
IMG_20191010_194107.jpg
IMG_20191010_194144.jpg
Mijn "inner" barends van sq- lab. Ik vind ze echt super
Mooi!
Shadow schreef:
do 10 okt, 2019 19:59
Mooi!
Beter dan verwacht... Ik wilde geen racestuur maar de brede houding met mijn normale barends was ik ook moe. Dit is voor mij een ideale oplossing. Voor zover ik het tot nu kan zeggen dan tenminste... Zitten er net 130 km op en de fiets is ook pas 1 week (285km) oud. Nog geen echte representatieve review dus😬. Eerste gevoel is goed.
Je had ook het stuur in kunnen korten.
Bert van Sprang schreef:
do 10 okt, 2019 20:43
Je had ook het stuur in kunnen korten.
Klopt Bert, heb ik ook even over gedacht maar deze staan nog meer naar het midden en je neemt nu een andere houding aan met je handen. Maar denk dat het inderdaad (net als met alles) meer een persoonlijke voorkeur is.
Bert van Sprang schreef:
do 10 okt, 2019 20:43
Je had ook het stuur in kunnen korten.
En dan de handvaten aan de andere kant van die bar-ends doen? :wink:
Genesis CDA 20.jpg
Genesis CDA 20. Gekocht als instapmodel (€675,-) vakantieracefiets/gravelbike, maar ook om in de winter te trainen. Er kunnen 45mm brede banden in, volgens mij wel 50mm. Bevestigingspunten voor bagagedrager, spatborden en drie bidons. Rijdt heerlijk. Erg blij mee!

Gekocht bij Andless Cycling in Vlaardingen voor dus €675,-. Dat is in de doos, rijklaar laten maken is wat extra. Ik heb er ook een naafdynamo in laten spaken voor met name verlichting en eventueel opladen mobiel etc. Ook supertevreden over Andy en zijn service:
https://link.marktplaats.nl/m1425678581
Da's apart, Shimano cranks zonder Hollowpech, maar ik zie dat het Sora 2x9 is, dat verklaart eea. :D
Veel plezier er mee, je kan iig de derailleur zo updaten naar een XT variant dacht ik.
gerritdevries schreef:
vr 11 okt, 2019 12:36

Genesis CDA 20. Gekocht als instapmodel (€675,-) vakantieracefiets/gravelbike, maar ook om in de winter te trainen. Er kunnen 45mm brede banden in, volgens mij wel 50mm. Bevestigingspunten voor bagagedrager, spatborden en drie bidons. Rijdt heerlijk. Erg blij mee!
Hoop fiets voor je geld :) Veel plezier ermee!
gerritdevries schreef:
vr 11 okt, 2019 12:36
Ook supertevreden over Andy en zijn service:
Prima adres inderdaad, was er laatst ook nog :)
gerritdevries schreef:
vr 11 okt, 2019 12:36
Genesis CDA 20.jpg

Genesis CDA 20. Gekocht als instapmodel (€675,-) vakantieracefiets/gravelbike, maar ook om in de winter te trainen. Er kunnen 45mm brede banden in, volgens mij wel 50mm. Bevestigingspunten voor bagagedrager, spatborden en drie bidons. Rijdt heerlijk. Erg blij mee!

Gekocht bij Andless Cycling in Vlaardingen voor dus €675,-. Dat is in de doos, rijklaar laten maken is wat extra. Ik heb er ook een naafdynamo in laten spaken voor met name verlichting en eventueel opladen mobiel etc. Ook supertevreden over Andy en zijn service:
https://link.marktplaats.nl/m1425678581
Mooi !!!
Mooie fiets voor een heel leuke prijs die Genesis!
Een stukje gereedschap, was een verlaat verjaardagscadeautje, werkt perfect.
123 (Small).jpg
Gaaf! Ik heb ook nog het eea in bestelling staan aan fiets randzaken, maar dat moet gecombineerd worden met een andere hobby van me :D
Die hippe Skinwall banden zijn wel erg aantrekkelijk en ze kleuren ook goed bij mijn fiets...Maar tja ook wel kwetsbaar en in lastige maten. Dus toch maar voor zwaar en degelijk gekozen. Deze winter ga ik ze eens flink testen en dan hopelijk ermee naar Verweggistan rollen.
407E5937-F4B9-4449-84CA-9A6A4FD10592.jpeg
Mooi spul! Dat zwaar rollen vond ik meevallen voor de 50-559 die ik had trouwens, weet niet hoe ze zich verhouden tot een Marathon greenguard of plus versie...