Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos 2.6 - chromo, met Rohloff naaf, 19 inch, lichtblauw - Forum Wereldfietser

Santos 2.6 - chromo, met Rohloff naaf, 19 inch, lichtblauw

Hierbij bied ik aan, een in zeer nette staat verkerende Santos 2.6 chromo!

Afbeelding

Framemaat 19", in de kleur blauw, welke is voorzien van:
- Magura HS33 velgremmen
- Rohloff 500/14 velgnaaf
- SON naafdynamo + LED voorlamp
- LED achterlicht (staat niet op de foto)
- Brooks zadel
- Stevige tubus RVS bagagedrager
- Bidonhouder (kunnen er in totaal 3 op)

Neem contact met me op om deze mooie fiets te bezichtigen, geheid dat je ermee naar huis wilt fietsen :wink:

Vraagprijs 1800 euro

Evt. ook op Marktplaats met meer foto's:
https://link.marktplaats.nl/m1194439846
Bouwjaar?
Als je het zadel zeker 5 cm hoger en het stuur zeker 5 cm lager zet verkoopt het denk ik een stukje gemakkelijker. Hier bij de kenners op dit forum zal het niet veel uitmaken maar op Marktplaats waarschijnlijk wel.
Leon schreef:Als je het zadel zeker 5 cm hoger en het stuur zeker 5 cm lager zet verkoopt het denk ik een stukje gemakkelijker. Hier bij de kenners op dit forum zal het niet veel uitmaken maar op Marktplaats waarschijnlijk wel.
+1. Op deze wijze zullen mensen denken dat het om een kinderfiets gaat omdat de verhouding zoek zijn. Marktplaats baseert zich grotendeels op de plaatjes en naamsbekendheid, wanneer 1 van de 2 tegenvalt kijken mensen snel verder.
Inge1 schreef:Bouwjaar?
De fiets is uit 2010, naar schatting zo'n 8000km woon-werk verkeer gereden.
Ypuh schreef:
Leon schreef:Als je het zadel zeker 5 cm hoger en het stuur zeker 5 cm lager zet verkoopt het denk ik een stukje gemakkelijker. Hier bij de kenners op dit forum zal het niet veel uitmaken maar op Marktplaats waarschijnlijk wel.
+1. Op deze wijze zullen mensen denken dat het om een kinderfiets gaat omdat de verhouding zoek zijn. Marktplaats baseert zich grotendeels op de plaatjes en naamsbekendheid, wanneer 1 van de 2 tegenvalt kijken mensen snel verder.
Dank voor de tip!

Komt doordat mijn vrouw er nu een tijdje op heeft gereden :oops:
En die is een stuk kleiner dan dat ik ben... dus staan de verhoudingen niet zoals je ze zou verwachten.

Bij te weinig reacties zal ik van de week even nieuwe foto's maken (en de advertentie her-plaatsen).
elephantus schreef:Bij te weinig reacties zal ik van de week even nieuwe foto's maken (en de advertentie her-plaatsen).
Buiten in de zon en zonder flits is de fiets nog eens 100 euro meer waard! (Maar of je dat er voor krijgt is natuurlijk afwachten)
Wat voor banden zitten er op?

Ik heb ook een vriendin die ik vaak de schuld kan geven. :wink:
Mooi hoor, Chromo van Santos. Jammer dat ik al een mooie fiets heb.

En inderdaad goede tip van Leon (ook die van je vriendin de schuld geven :wink: )