Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje voor tochtjes omgeving Leiden - Forum Wereldfietser

fietsmaatje voor tochtjes omgeving Leiden

Hallo iedereen,

Ik heb al ervaring met lange tochten in Duitsland, Belgie, Frankrijk en Nederland. Heb net een tweedehands Koga Myata worldtraveler gekocht. Fietst lekker, maar ik ben benieuw hoe het voelt om 3 a 4 uur op deze Koga te fietsen. Ik zoek een maatje (m/v) om in de omgeving van Leiden routes te fietsen. Niet elke tocht hoeft zo lang te zijn hoor. als het klikt kunnen we eventueel samen een lange tocht door Italie of spanje of een ander land maken. Ik ben 55 jarige muzikale vrouw. ik hoor graag van je.
Hallo ik las jou bericht, en ik ben opzoek naar een fietsmaatje.ik ben zelf 66 jaar, heb een zee van vrijetijd.
Onlangs een E-bicke aangeschaft en zou graag een lange tijdloze fietsvakantie willen maken, maar zou het leuk vinden met een metgezel , geen haast , met B en B of camping/hotel.
Heb zelf ook een heel klein mini hondje die in de fietsmand mee gaat.
Als he interesse hebt, kunnen we verse aan rafel zitten met een lekker bakje koffie en verdere informatie afwisselen.
Mijn idee gaat naar roure:vanuit Ned, naar Duitsland,Oostenrijk, Italië en de oversteek net de Ferry baar Griekenland, vandaar weer de oversteek naar Turkey en ....
Als het je leuk in de oren klinkt, en je zin hebt. Eigen menig is ook oké ... laat je mij het even weten???

Vriendelijke groeten,
Dilphien
Ha Rolien,

Doe maar een voorstel voor een tochtje in de omgeving van Leiden, wanneer en waar afspreken.

gegroet,

Nadine
Hallo Nadine,

Ik ben Kitty, 43 jaar oud, kom uit 's-Gravenzande en fietsen is mijn grootste hobby.
Als het weer goed is, kunnen we ergens halverwege afspreken? In Scheveningen bijvoorbeeld?
In het weekend of kan je ook doordeweeks? Ik heb toevallig ook net een nieuwe fiets gekocht (Stevens). :D

Groetjes van Kitty
Hoi Bekwaam,
Lijkt me leuk idee en ik ben een vrouw,65jr.,woonachtig in Utrecht...Werk als ZZper en ben flexibel in tijd.
Regelmatig fiets ik met de wereldfietser mee.
In April een ' brand new ' Idworx trekking fiets gekocht en lijkt me jou voorstel goed plan om die 'tochtjes' als training te gebruiken voor langere tochten.
Zullen we eens afspreken?
Jopi
Hallo Jopie,

Bedankt voor je reactie.
Je kunt mailen i.v.m een afspraak maken. Naar:yaelguery@yahoo.co.uk

gegroet,

Nadine (Bekwaam)
Hey Nadine

Ik ben een 59jarige man uit Apeldoorn en sinds kort ook vakantiefietser. Ben op zoek naar andere fietsers om ervaringen uit te wisselen en gezamenlijke tochten te maken. Wie weet tref ik ooit eens een partner op deze manier die ook van vakantiefietsen houd :-)
Zin om eens te fietsen samen?

Groet
Han
Hallo Jopie,

ik zou graag eens met jou gaan fietsen. Wanneer

Als je zin hebt, laat dan hier een bericht achter.

groetjes,

Nadine
Hallo Han,

we kunnen best eens afspreken voor een tochtje. maar je woont wel ver weg. Heb je een auto?


groetjes,

Nadine
Beste Nadine,
Deze haagse van 49 fietst meestal tochtjes rondom Den Haag. Vooral de LF1 vind ik heel mooi, de kustroute langs Katwijk, Noordwijk en soms ga ik naar station Heemstede Aerdenhout en neem de trein terug naar huis. Heb in Leiden gewoond en weet dat er mooie tochten zijn in het groene hart, staan op mijn lijstje om te doen. Ik heb nog meer ideeen. wil ook een keer met de trein naar Alkmaar en dan de kustroute richting Den Haag rijden, ergens weer met de trein terug.
Als je het leuk vindt kunnen we een keer samen fietsen. Ik heb een koga (die gebruik ik ook voor fietsvakanties met mijn zoon van 14 jaar) of een vouwfiets (heb daar ook tochtjes mee gereden bijv. van Gouda naar Woerden om nog even langs de zwerfkei te gaan).
Groetjes van Annelene
Hallo Annelene,

Het lijkt me leuk om eens met jou samen te gaan fietsen.
Graag een mailtje sturen met een voorstel voor wanneer en waar naar yaelguery@yahoo.co.uk

groet,

Nadine
Hi Nadine,
Ik ben 57 jarige man met veel passie voor muziek maar daarnaast ook enthousiast fietser
Doe dat veel vanuit mijn woonplaats Leiden naar Den Haag, waar ik werk, maar wil daarnaast ook graag weer eens wat langere tochten gaan maken. Al dan niet in combinatie met tentje mee of logies via vrienden op de fiets. Het lijkt me leuk om dat eens samen met jou te doen en om dan te kijken of er verder voldoende klik is om de plannen uit breiden.
Groeten Wim