Item: Aevon bike trailer STD120 + Ortlieb 110 liter duffle bag (geel) + reserveband
Plaats: Antwerpen (België)
Staat: gebruikt maar kan nog heel lang mee.
Reden van verkoop: wil overstappen naar gewone fietsbepakking voor reizen
Prijs en voorwaarden: 350 euro
Wijze van verzenden: afhalen of brengen
Extra Info:
http://www.aevon-trailers.com/bike-trai ... 0-trailer/
Deze fietskar heeft al diverse reizen in België, Nederland en Frankrijk meegemaakt. Maar wil op gewone fietsbepakking overstappen voor toekomstige fietsreizen, dit omdat het dan praktischer is om de trein te nemen. De kar manouvreert nogal lastig.
Toen ik de kar kocht, had ik enkel een mountainbike. Nu heb ik normalere fiets.
De kar hangt via een arm over het achterwiel en is bevestigd aan de zadelpen (klem is 27,5).
Deze past op alle fietsen. Indien nodig is een langere arm of grotere klem (zadelpen) te verkrijgen bij de fabrikant.
Tijdens het fietsen heb je geen last van de kar, deze volgt mooi. Het gewicht voel je enkel bij klims of bij het vertrek (en dat heb je met gewone bepakking ook).
De kar is geveerd aan het achterwiel en hierdoor ook geschikt voor offroad gebruik. Ook getest
Inbegrepen in de prijs zit de kar, een gele Ortlieb 110 liter duffle bag en een reserveband.
Nieuwprijs exclusief tas is ongeveer 700 euro.
Testrit is zeker mogelijk.
Afbeeldingen:
Plaats: Antwerpen (België)
Staat: gebruikt maar kan nog heel lang mee.
Reden van verkoop: wil overstappen naar gewone fietsbepakking voor reizen
Prijs en voorwaarden: 350 euro
Wijze van verzenden: afhalen of brengen
Extra Info:
http://www.aevon-trailers.com/bike-trai ... 0-trailer/
Deze fietskar heeft al diverse reizen in België, Nederland en Frankrijk meegemaakt. Maar wil op gewone fietsbepakking overstappen voor toekomstige fietsreizen, dit omdat het dan praktischer is om de trein te nemen. De kar manouvreert nogal lastig.
Toen ik de kar kocht, had ik enkel een mountainbike. Nu heb ik normalere fiets.
De kar hangt via een arm over het achterwiel en is bevestigd aan de zadelpen (klem is 27,5).
Deze past op alle fietsen. Indien nodig is een langere arm of grotere klem (zadelpen) te verkrijgen bij de fabrikant.
Tijdens het fietsen heb je geen last van de kar, deze volgt mooi. Het gewicht voel je enkel bij klims of bij het vertrek (en dat heb je met gewone bepakking ook).
De kar is geveerd aan het achterwiel en hierdoor ook geschikt voor offroad gebruik. Ook getest
Inbegrepen in de prijs zit de kar, een gele Ortlieb 110 liter duffle bag en een reserveband.
Nieuwprijs exclusief tas is ongeveer 700 euro.
Testrit is zeker mogelijk.
Afbeeldingen: