Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Slaapzak dame 5 graden - Forum Wereldfietser

Slaapzak dame 5 graden

Hoi iedereen!
ik ben nieuw maar heb overal gezocht en kon geen antwoord vinden op mn vraag. Ik heb een paar vragen over slaapzakken. Ik ga vanaf maart een paar weekenden klimmen en mountainbiken in duitsland en Frankrijk en in de zomer wil ik een huttentocht maken. Hierdoor heb ik een warm genoege slaapzak nodig voor het klimmen en moet ie licht zijn voor de huttentocht.
Ik twijfel tussen de ayacucho ignition 1200 en de ayacucho ignition hybrid en de Nordisk Canute -2 Medium. Mijn budget is 200 euro maar ik zit er graag onder :p
Heeft een van jullie ervaring met deze slaapzakken?

Groeten,
Eliizeee
Prijs/kwaliteit de beste keuze(als je dons wilt):

http://sleepingbags-cumulus.eu/uk/categ ... d=61&vid=6
geen antwoord op je vraag maar een matje is medebepalend voor de warmte.
Ik heb geen ervaring met de ayacucho slaapzakken, maar hou er rekening mee dat wij vrouwen niet de temperatuur ervaring hebben die aangegeven wordt bij de specs van de slaapzakken. Wij krijgen het eerder koud. Dat is wel iets om rekening mee te houden.
De slaapzakken die jij aanduidt zijn niet echt licht van gewicht. Let niet alleen op het gewicht maar ook op het pakvolume.
Dons is veel lichter, warmer en compacter maar helaas wel duurder.

Misschien is dit iets voor je (Ik heb deze informatie gekopieerd uit een mail die ik van Lowland heb ontvangen):
Zaterdag 25 maart 2017 organiseert Lowland Outdoor aan de Ambachtsweg 14 in Maarsbergen weer haar jaarlijkse Sample Sale. Tenten - Slaapzakken - Reisartikelen - Dekbedden en Regenkleding van het merk Mac in a Sac en aanbiedingen van het fietskleding merk MALOJA worden tegen scherp gereduceerde prijzen aangeboden. Kortingen die kunnen oplopen tot 50%.

Van 09.00 tot 14.00 uur heten wij u welkom in onze showroom.
http://www.lowlandoutdoor.nl/nl/


groet Kiek