Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Recente Bikeline routeboekjes Po en Rijn. VERKOCHT - Forum Wereldfietser

Te koop: Recente Bikeline routeboekjes Po en Rijn. VERKOCHT

Te koop:
Bikeline routeboekje Po Radweg, van Milaan via Pavia, Piacenza, Cremona, Parma, Mantova en Ferrara naar de Po-delta en de Adriatische kust. Editie najaar 2004. ? 5,00

Bikeline routeboekje Rhein-Radweg, deel 2, van Basel naar Mainz. Bijna overal kun je kiezen tussen een links- en rechts Rheinische route, dus een rondje rijden kan ook. Editie 2005, ? 5,00

Bikeline routeboekje Rhein Radweg, deel 3, van Mainz naar Rotterdam, 5e gecorrigeerde druk, 2004. ? 5,00

Allemaal in prima staat. Verzendkosten ?1,50 voor ??n boekje, ? 2,25 bij 2 boekjes en ? 3,00 bij 3 boekjes. Afhalen kan ook (Nijmegen).

Zie www.fietsreizigers.nl voor een verslag van onze ervaringen op deze routes. Mail voor vragen of reacties petra.peeters@planet.nl
Hallo Petra,

Voor ? 12,50 kom ik ze bij je ophalen.

Wil

Petra,

Leuke website, geweldige tocht! Ik verwacht dat we nog wel meer fiets verhalen van jullie kunnen verwachten. Ik ben vanaf November in Florence dus wellicht zie ik deze zomer wel kans om de zelfde tocht terug naar huis te fietsen, maar daar heb ik dan wellicht slechts twee maanden voor.

Groet,

Stijn