Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zelfsturende fiets - Forum Wereldfietser

zelfsturende fiets

Volgens mij kan dit voor reisfietsen ook heel handig zijn (op termijn)
Google's zelfsturende en rijdende fiets:
https://www.youtube.com/watch?v=LSZPNwZex9s
welke datum is het vandaag ook al weer :lol:
Ik heb gehoord dat de fiets in het filmpje 10 minuten na het maken van de opnamen al gehackt is. Pas de dag erna zijn de twee kinderen teruggevonden in een café in Molenbeersel in Belgisch Limburg, niet te verwarren met Molenbeek. Het GPS-systeem van de fiets geeft nu aan dat deze in Jamaica is. Google overweegt een uitleveringsverzoek, maar is terughoudend.
De kinderen blijken niet meer terug te willen naar Nederland. Tegen de cafebaas is daarom een onderzoek gestart naar wat hij deze kinderen heeft geschonken, maar waarschijnlijk komt het gewoon omdat het in Molenbeersel prachtig weer was, zoals meestal in Limburg.
Ik zie het nut er niet zo van in. Bellen, krant lezen, op de laptop werken tijdens het fietsen, … dat doe ik nu ook al.
Toch wel jammer dat de Amerikanen ons weer voor zijn met zo'n briljante vinding. Waarom heeft Gazelle dit niet uitgedacht? Dan hadden ze hun oude reclamespreuk, Gazelle gaat vanzelf, tenminste echt waargemaakt.
:D 1 April :D
Briljant !!!
Een geasfalteerd bos van Wallers en Shimano 14 speed cassette ook al voorbij zien komen vandaag. :lol: