Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvakantie julie-augustus - Forum Wereldfietser

fietsvakantie julie-augustus

Hoi, ik ben stefan en ben student van 25 jaar. Ik ben van de zomer paar weekjes vrij en wil op de fiets naar het zuiden gaan:) Nu is het mijn eerste keer en daarom zoek ik iemand of groepje om mee te gaan. Ik zat te denken om door frankrijk en eventueel spanje te fietsen. Ik heb geen ruimte voor tentje op mn (race)fiets en wil daarom nacht doorbrengen in (goedkope) jeugdherbergen of persionnetjes.
Ik hou verder erg van de natuur en lijkt me ook leuk om door leuke dorpjes te fietsen. s avonds uitblazen op terasje hoort er natuurlijk ook bij;) Ben je m-v van tussen de 20 en 30 jaar oud laat maar berichtje achter in op mn email, stefans120@hotmail.com groeten Stefan

Hoi Stefan,

Mocht er nou niemand reageren;
Als je een van de bestaande fietsroutes naar het zuiden volgt, bv de route naar Santiago de Compostella, Rome en/of Middenlandse zee, dan kom je vanzelf andere fietsers tegen.

Alleen denk ik dat de meeste van hun zullen kamperen. Je zit tenslotte in het hoogseizoen en dan gelden andere prijzen voor hotelletjes. Voor weinig geld heb je een tentje. bv: http://www.decathlon.nl/nl/corporate/2sectent2.asp

Groet,
Rena :wink:

Ha Stefan (en/of anderen),

medio juli ga ik een weekje door de Franse Alpen fietsen. Als je zin hebt, kun je een rondje mee rijden.
Er is een kans dat ik met de auto heen rijdt, dan bestaat uiteraard ook de mogelijkheid om mee te rijden.

Ik overnacht echter wel zoveel mogelijk in tent.
Terrasje ;s avonds geen probleem! :D

Groet,
Freek