Additionally, paste this code immediately after the opening tag: In de kerst met atb langs Kashba's door oost Marokko - Forum Wereldfietser

In de kerst met atb langs Kashba's door oost Marokko

lijkt dit je ook avontuurlijker dan het kerstdiner dan kunnen we evt samen of met max. 4 pers.deze gave tocht maken. Ik denk aan 1 à 2 weken in de kerstvakantie en lowbudget incl. alles ca. max. 1000,- voor 2 weken. Zie voor inspiratie snp.nl dekashbaroute of sawadee.nl tussen Sahara en Atlas. Overnachten in hotelletjes/kashba's en natuurlijk bezoekje aan Marakesh en evt. de kust. ATB kan daar evt. gehuurd worden.
Groet, Dorus, (m, 45 j, Rotterdam) Oliebollen eten kan altijd nog ;)
Dorus 45 schreef:lijkt dit je ook avontuurlijker dan het kerstdiner dan kunnen we evt samen of met max. 4 pers.deze gave tocht maken. Ik denk aan 1 à 2 weken in de kerstvakantie en lowbudget incl. alles ca. max. 1000,- voor 2 weken. Zie voor inspiratie snp.nl dekashbaroute of sawadee.nl tussen Sahara en Atlas. Overnachten in hotelletjes/kashba's en natuurlijk bezoekje aan Marakesh en evt. de kust. ATB kan daar evt. gehuurd worden.
Groet, Dorus, (m, 45 j, Rotterdam) Oliebollen eten kan altijd nog ;)
Dorus 45 schreef:lijkt dit je ook avontuurlijker dan het kerstdiner dan kunnen we evt samen of met max. 4 pers.deze gave tocht maken. Ik denk aan 1 à 2 weken in de kerstvakantie en lowbudget incl. alles ca. max. 1000,- voor 2 weken. Zie voor inspiratie snp.nl dekashbaroute of sawadee.nl tussen Sahara en Atlas. Overnachten in hotelletjes/kashba's en natuurlijk bezoekje aan Marakesh en evt. de kust. ATB kan daar evt. gehuurd worden.
Groet, Dorus, (m, 45 j, Rotterdam) Oliebollen eten kan altijd nog ;)
Hoi,gaat die reis door en kan ik nog mee?
ann.berthier@skynet.be
Hallo Dorus

Kan ik nog een Rotterdamse vrouw mee?
groet Barbera