Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Alaska-Vuurland - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Alaska-Vuurland

Loekkie schreef:Alaska - Vuurland
Het is een droom, een droom die ik (vrouw, 47 jaar) werkelijkheid wil maken. Wie o wie gaat er met me mee, ik ga namelijk niet alleen??
Wie wil met mij deze uitdaging aangaan of een deel hiervan of gewoon hierover eens onder het genot van een drankje, fietstochtje of zo lekker hierover brainstormen.
Laat maar weten......

"Planning vertrek zomer 2018"
Hallo Noor,

Ik ben Wanchi, bijna 32, vrouw en ik woon ook in Den Haag. Heb je nu het plan uitgesteld naar 2018?
Ik heb namelijk besloten in juni 2017 te vertrekken (of ik nu klaar ben of niet).
Van Prudhoe Bay naar Ushuaia en de route verder nog niet helemaal duidelijk (dacht eerst PanAm omdat het als roadtrip droom begon, maar nu ik op de fiets ga stap ik daar toch van af). Misschien een keer drankje doen en over de plannen kletsen?

Groetjes,
Wanchi
Als je wilt, kan ik je wel info geven. Ik reed Anchorage-Ushuaia in 2013/14. Super!
Groet, Sjoerd
Hallo,

Ik ben Cindy en woon in Tongeren (Belgie) en ben 39 jaar.
Ik vroeg me af of je ondertussen al reismaatjes gevonden hebt en/of je er nog bij zoekt.
Een fietsreis Alaska-Vuurland spreekt me enorm aan, maar ook ik wil deze niet alleen maken. Toch gezelliger en veiliger als je niet alleen bent.
Ikzelf heb 2 jaar geleden een half jaar lang in Afrika gefietst met een groepje van 6 mensen die elkaar ook via deze site hebben gevonden.
Het begint weer stillaan te kriebelen om een nieuw avontuur aan te gaan.

groetjes
Cindy
sien-1977@hotmail.be
Wow ,

Dat gaat nog druk worden met zoveel enthousiastelingen.... geweldig.

Ik heb mijn huis verkocht , mijn baan (bijna) opgezegd en verwacht ook ergens in de zomver van 2017 richting Alaska te vertrekken om de America`s af te reizen. Mijn "plan" is om daarna over te steken naar Nieuw Zeeland met als potentieel einddoel Australië.

Maar ik hoop ook Canada wat extra aandacht te schenken, en wellicht dat dit niet past binnen jou planning.

Groetjes
Albi (38 , ikbenalbi@hotmail.com)
Dromen durven doen
Het is inmiddels dec 2017. Mijn droom gaat werkelijkheid worden. Op 3 mei vlieg ik naar Anchorage, van waar ik een weekje later zal starten met mijn droom fietsen naar Ushuaia. Ik was 47 toen ik de eerste keer dit berichtje plaatste en nu inmiddels 50 en nu gaat het echt gebeuren. Ik heb 20 maanden de tijd voor dit traject.

Wie sluit er bij me aan voor kortere of voor langere tijd?
Laat me weten of je interesse hebt kunnen we kijken of we iets kunnen plannen.

Ik kan bijna niet meer wachten op het vertrek.