Pagina 1 van 1
Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: do 11 dec, 2014 12:44
door Christophorus
Jeroen en ik hebben afgelopen zomer de Idworx Racing tiRohler in IJsland getest. Een 29er mountainbike geschikt als heavy-duty trekkingfiets? Ja!
Lees het testverslag hier:
http://www.sintchristophorus.nl/test-id ... -tirohler/
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: do 11 dec, 2014 13:27
door Travelmaster
Leuk stukje, had je site al gelezen. Enig idee wat de reden is dat ze afstappen van de Maguravork? Ik heb zelf een Reba 100mm, bevalt zéér goed, en ziet er met de zwarte binnenpoten nog eens erg strak uit ook. Ook de XT-remmen hoef je je niet voor te schamen.
Maar die prijs... die príjs...! Daarvoor kun je met een goedkopere fiets veel vaker naar IJsland
!
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: do 11 dec, 2014 14:25
door Christophorus
Volgens Gerrit is de Magura vork minder goed dan de Rock Shox Reba. Wat er precies minder aan is, kon hij me niet zo snel vertellen, want hij zat in de auto onderweg naar een afspraak. Hij vertelde nog wel dat de Magura eerder servicebeurten nodig heeft dan de Rock Shox.
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: vr 12 dec, 2014 01:03
door C.H. Emikaly
leuk verhaal, genot om te lezen...en de fotos maken je hongerig...
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: vr 12 dec, 2014 08:47
door thoppen
Je verslagen zijn een feest om te lezen, Michiel: het taalgebruik beeldend en levendig en bovendien foutloos Nederlands!
Groet, Tim
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: vr 12 dec, 2014 09:01
door Christophorus
Bedankt voor de complimenten.
Foutloos Nederlands schrijven is toch iets normaals? Dat leert iedereen toch op de lagere en middelbare school?
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: vr 12 dec, 2014 09:24
door thoppen
Was het maar zo!
Re: Idworx Racing tiRohler in IJsland getest
Geplaatst: vr 12 dec, 2014 23:18
door miro
Als altijd, een leuke verhaal, Ik heb genoten om te lezen.
Mooi te zien dat tegenwoordig meerdere vakantiefietsers kiezen voor een ACCU ipv naafdynamo.
Na ontwikkeling van LED lampen en LI-ION batterijen kijk ik naar mij naafdynamo als een museum exponaat.
Met een Panasonic LI-ION pack 225g haal ik 450...650km nachtrijd.