Additionally, paste this code immediately after the opening tag: iemand ervaringen met Lidl Matje? - Forum Wereldfietser

iemand ervaringen met Lidl Matje?

Hallow daar is tie weer: :arrow: een aanbieding bij de Lidl volgende week donderdag.. :mrgreen:

Ik ben niet zo'n fan van luchtbedjes (heb problemen gehad met lekkende matjes die niet te plakken waren, ik heb ze dan ook weggegooid!), maar die eierhortjes die ik nu heb zijn ook niet de allerbeste meer.

Daarom wilde ik deze matjes eens "proberen" ze kosten maar ?12.99.
Heeft er iemand ervaring met dit matje? (de jongeman op de foto lijkt blij te zijn met het matje :lol: )

http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/pages/c ... d_luchtbed
Zelfopblazend luchtbed
Ventiel opendraaien en het luchtbed vult zich automatisch met lucht!
Water- en vuilafstotend
Incl. draagtas en koordsluiting
Materiaal: 190T polyester :?: met pvc rugzijde
Afbeelding

Hi Gijs,
Voor dat geld kan je het altijd proberen, maar ik denk dat je eerst even in de winkel moet gaan kijken hoe zwaar het matje weegt. Het ziet er nogal zwaar uit! Maar, de een sleept graag wat mee, de ander laat het liefst alles thuis -->ik :wink:
Groet,
Rena

Werkt het Lidl-matje ook isolerend net als Thermarest? Zo niet dan kun je tijdens de trektocht met Hemelvaart nog koude nachten beleven.
Lidl, Lidl, Lidl, Lidl!!!!!!

Wij hebben ook zoiets gehad. Een lichtgewicht oplblaasbaar luchtbed van de vend. Lijkt hier wel een beetje op. Beviel ons wel goed.

Ik ga hem denk ik weggooien.
Ik heb die van verleden jaar.
Nu is ie stuk, hij is los van de foamlaag waardoor het net een gewoon luchtbed is.
Al zegt dat natuurlijk niks.

Nou Robin, dat lukt met alle matjes van welk merk dan ook.... Gewoon met het ventiel dicht een poosje in de zon of een hete tent laten liggen!
Dus: Matje niet in gebruik? Ventiel open! :!:

Dick Schuurman schreef:Nou Robin, dat lukt met alle matjes van welk merk dan ook.... Gewoon met het ventiel dicht een poosje in de zon of een hete tent laten liggen!
Dus: Matje niet in gebruik? Ventiel open! :!:
Oh, in dat geval, ik heb nu een nieuwe maar nog niet gebruikt. Is het beter om hem uit te rollen en onder het bed te schuiven. Of kan het geen kwaad om hem opgerold te laten zitten, ze zitten immers ook opgerold in de schappen van de winkels tot wie weet hoe lang.

Robin76 schreef:Oh, in dat geval, ik heb nu een nieuwe maar nog niet gebruikt. Is het beter om hem uit te rollen en onder het bed te schuiven. Of kan het geen kwaad om hem opgerold te laten zitten, ze zitten immers ook opgerold in de schappen van de winkels tot wie weet hoe lang.
Hoi,
Ze zijn in de winkel inderdaad opgerold, maar als je dat steeds blijft doen hebben ze er wel degelijk van te lijden. Thuis uitgespreid laten dus. Geldt ook voor slaapzakken.
Groeten,
Leon

Hallo allemaal,

Ik zie het al, ik ben niet de enige die ooit bij de Lidl komt :D . ik denk dat ik a.s. donderdag toch naar de winkel moet.. :? ojee, dat wordt dringen bij de winkel.
Het zal dus gewoon een kwestie zijn van zuinig omgaan met het matje en een dosis geluk.

Thanx voor de reacties/ meningen, jullie hebben mij weer omgepraat om iets te gaan kopen bij de Lidl :lol:

Gijs

Ik heb dat matje vorig jaar ofzo ook gekocht bij de lidl hij is eigenlijk niet veel waard en te groot om mee te nemen op de fiets, althans dat vind ik.

volgens mij is dit het perfecte matje. ik neem hem op mijn wereldreis zeker mee. heerlijk!
Voor wie de Lidl gemist heeft... Aldi België heeft vanaf komende woensdag 28/4 ook een matje (en tent, en rugzak, en sandalen, ...) in de aanbieding. Voor 13.99 is ie all yours. En mijn ervaring is dat de sulletjes van Aldi net even iets beter zijn dan die van de Lidl.

Veel voordelig slaapgenot,

Groetjes,

Astrid

dank je. dan rijd ik er voor naar belgie.