Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:K** antwoord/reactie, als iedereen word doorverwezen/gestuurd kan dit forum/kunnen forums volledig worden gesloten, je kan altijd wel "wat" vinden via allerlei zoekfuncties ..... specifiek gebruik vraagt specifieke(andere) oplossingen/mogelijkheden.Slaapt schreef:Gebruik de zoekfunctie van de site of kijk eens wat er op dure fietsen gemonteerd zit.....
Het voordeel van het gebruik van de zoekfunctie is dat - zelf al vind je geen prima antwoord - men de vraag meestal al kan specificeren en niet met vragen afkomt zoals: "Wat is de beste tent?"; "Wat is het beste fietslicht?", "Wat is de beste fiets?", ...Ed kettingvet schreef:K** antwoord/reactie, als iedereen word doorverwezen/gestuurd kan dit forum/kunnen forums volledig worden gesloten, je kan altijd wel "wat" vinden via allerlei zoekfuncties ..... specifiek gebruik vraagt specifieke(andere) oplossingen/mogelijkheden.Slaapt schreef:Gebruik de zoekfunctie van de site of kijk eens wat er op dure fietsen gemonteerd zit.....
Ik heb een eenvoudige Petzl, model Tikka; kost 15 euro. Het geeft meer dan genoeg licht (vaak zelfs erg veel) voor alles wat je in de tent, rondom de tent en richting toiletgebouw wilt doen maar in een tunnel vind ik er toch wel weinig licht uitkomen. Duurdere modellen geven meer licht, afgaande op de specificaties. Het nadeel van een lamp op de kop vind ik de geringe schaduwwerking waardoor gaten in de weg minder opvallen.bert sitters schreef:Ik gebruik in donkere tunnels altijd een PETZL-voorhoofdlampje.
Geen ervaring, maar dan zou ik toch eerder voor die BC30 gaan. Dan heb je veel meer lichtopbrengst voor ongeveer hetzelfde geld.pietniki schreef:Dankjewel allemaal voor jullie reacties,
Ter aanvulling: Ik heb geen naafdynamo, waardoor ik verlichting op batterijen prefereer,
Momenteel fiets ik met een cateye opticube verlichting, maar deze is absoluut niet voldoende in donkere tunnels,
Iemand ervaring met 'Lezyne power drive' http://www.lezyne.com/product-led-perf- ... -o5XVZ5iLc ?
Ik doe m'n Petzl lamp voor langere stukken in het donker vaak om m'n stuurtas ipv m'n hoofd. Ideaal!Ave Gone schreef:Ideaal lijkt me een lamp die koplamp is, na van het stuur afnemen een zaklamp wordt en meerdere intensiteiten heeft van net genoeg om 's nachts op te staan, via handig om in het donder mee bij de tent te zitten, tot genoeg om mee te fietsen tot - inderdaad - een burst mode die je nodig hebt als je vanaf de felle zon een tunnel ingaat.