Na mijn seerste solotocht ter voorbereiding voor mijn droomfietsreis Santiago de Compostela en Rome, brak ik mijn elleboog en kneusde mijn enkel, dus even niet fietsen, nu had ik ook al een tijdje last van mijn ringvinger en pols. ik dacht dat het door het vele fietsen kwam, ergon handvaten enz hielpen niet, mijn huisarts vondt dat ik er naar moest laten kijken tenslotte was ik 15 jaar geleden al eens aan een carpaltunnel geopenreerd,.
Vanmorgen onderzoeken gehad, pijnlijk naar verschillende zenuwen banen, bleek ik een vernauwing in mijn pols te hebben, deze baan komt uit mijn elleboog, kon gelijk door naar een chirurg, en daar werdt mijn verteld dat het ernstig was dat er al spieren verdwenen waren, had ook inderdaad krachtverlies, nu moet er een openratie op korte termijn plaatsvinden, moet er een botje uit mijn pols, tunnel vrijmaken, daarna wordt er gekeken zonodig geopenreed in mijn elleboog. Zoooooo die kwam even aan
gaat na mijn vakantie gebeuren, neem mijn vriend de fiets mee richting Zuid Frankrijk, in de auto en ga daar en onderweg heel veel fietsen, om mijn fiets dan in de garage te zetten en er weer alleen maar naar te kijken en te dromen. Alles gaat het bijelkaar een jaar duren, de chirurg gaat er alles aan doen zodat ik weer kan gaan fietsen, heb de laatste jaren vele openraties ondergaan deze overleef ik ook wel weer. Ik vertelde de chirurg, alles goed maar ga zo zo mijn dromen waarmaken
Vanmorgen onderzoeken gehad, pijnlijk naar verschillende zenuwen banen, bleek ik een vernauwing in mijn pols te hebben, deze baan komt uit mijn elleboog, kon gelijk door naar een chirurg, en daar werdt mijn verteld dat het ernstig was dat er al spieren verdwenen waren, had ook inderdaad krachtverlies, nu moet er een openratie op korte termijn plaatsvinden, moet er een botje uit mijn pols, tunnel vrijmaken, daarna wordt er gekeken zonodig geopenreed in mijn elleboog. Zoooooo die kwam even aan