Ik zit te lonken naar een nieuwe GPS. Nu gebruik ik al een aantal jaren de GPSMAP60c waar ik mee kan lezen en schrijven, in combinatie met MapSource.
Ik zit te kijken naar de GPSMAP62S omdat:
- Deze (denk ik, zie vraag) meer tracks met meer punten kwijt kan (de 60 kan maar 20 tracks met elk maximaal 500 punten)
- Paperless geocaching ondersteunt.
Maar voordat ik de knoop doorhad wil ik graag nog wat bevestiging op dingen die ik al wel opgezocht heb, maar me niet helemaal duidelijk zijn. Ik kweet dat een aantal mensen hier het ding hebben, dus misschien kunnen die me helpen.
1. Klopt het dat hij 200 tracks met een onbeperkt aantal punten ondersteund?
2. Kun je de Openfietsmap erop zetten?
3. Kun je hem gebruiken met MapSource of alleen met Basecamp?
4. Heeft iemand ervaring met het paperless geocachen? Hoe zet de je volledige (!) informatie van meerdere caches er in een keer op? Ik ben Premium Member, en ben gewend met pocket queries te werken.
5. Past hij in dezelfde houder als de 60?
6. Heb je nog andere tips?
Misschien handig om te vermelden dat ik bewust niet voor de 64s ga. Die is me iets te nieuw en ik zie de voordelen er (nog) niet zo van in.
Alvast dank!
Ik zit te kijken naar de GPSMAP62S omdat:
- Deze (denk ik, zie vraag) meer tracks met meer punten kwijt kan (de 60 kan maar 20 tracks met elk maximaal 500 punten)
- Paperless geocaching ondersteunt.
Maar voordat ik de knoop doorhad wil ik graag nog wat bevestiging op dingen die ik al wel opgezocht heb, maar me niet helemaal duidelijk zijn. Ik kweet dat een aantal mensen hier het ding hebben, dus misschien kunnen die me helpen.
1. Klopt het dat hij 200 tracks met een onbeperkt aantal punten ondersteund?
2. Kun je de Openfietsmap erop zetten?
3. Kun je hem gebruiken met MapSource of alleen met Basecamp?
4. Heeft iemand ervaring met het paperless geocachen? Hoe zet de je volledige (!) informatie van meerdere caches er in een keer op? Ik ben Premium Member, en ben gewend met pocket queries te werken.
5. Past hij in dezelfde houder als de 60?
6. Heb je nog andere tips?
Misschien handig om te vermelden dat ik bewust niet voor de 64s ga. Die is me iets te nieuw en ik zie de voordelen er (nog) niet zo van in.
Alvast dank!