door
CorineR » ma 12 mei, 2014 19:54
Ik overnacht het liefst - zoals de meesten- op 'doodstille' campings.... helaas lukt dat niet altijd.
Gewone camping geluiden vind ik niet erg, bijv zacht pratende mensen, zeker als je zelf vroeg je slaapzak induikt, dan hoort dat erbij.
Mijn irritatiegrens begint zo rond 00.00 uur
zeker als de overlast door te hard praten wordt veroorzaakt of harde muziek (ik erger me trouwens sowieso aan muziek op een camping).
Ik moet eerlijk bekennen dat wij ook eens aangesproken zijn op een kleine camping, wij stonden daar met vrienden, met de nodige wijn en sterke verhalen..... en dan denk je dat je zachtjes praat... niet dus
En over Lac de Madine gesproken....
the worst camping ever! er zijn 2 als ik het me nog herinner, en waar wij stonden was het terrein niet onaardig, maar wat een smerig sanitair! Mijn man kreeg nog ruzie met de kampbeheerder vanwege het bedrag dat hij vroeg voor een overnachting, dat zorgde bij mij ook al niet voor een ontspannend gevoel. Mede door het donkere weer, was het een lugubere ervaring.
Gelukkig staan we over het algemeen wel op prima campings, een leuk plekje en goed sanitair maakt veel goed.