Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eindhoven => Santiago de Compostela | vanaf 11 juli 2014 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Eindhoven => Santiago de Compostela | vanaf 11 juli 2014

Persoonlijk bericht met uitnodiging is verstuurd.
Wat leuk, Ik zie nu jullie reacties. Ik heb raoul net gemaild dat ik graag meega 10 mei. Ik geef 's middags wel een workshop die ik moet geven, dus ik heb niet heel veel tijd.. is dat erg? Groet, Inge
Een update aan alle fietsers,

Zoals het er nu uit ziet vertrekken we 11 juli vanuit Maastricht langs de oude wegen route.

Als je mee zou willen laat je horen.

Gr
Raoul
Beste allen,

Ik vertrek 5 juli vanuit het midden van het land naar Santiago en ga via Maastricht, Aken, de Vennbahnroute en vandaar pak de route langs oude wegen. Ik fiets vanaf 12 juli een week alleen via de "langs oude wegen" route. Ik heb mijn tentje bij mij. Je weet maar nooit of elkaar nog ergens tegen komen. Daarna fiets ik weer verder met mijn echtgenoot.
Goede reis.
Hoi,

In de week dat je alleen reist zal je ons zeker een keer treffen.
Heel veel plezier en succes met de reis.

Gr,
Raoul
Hallo Raoul en aangeslotenen,

Ook ik loop al een tijdje met het plan om de tocht naar Santiago te maken. Ik ben op dit moment werkzoekend en besef dat dit misschien wel het juiste moment is om mijn plan te gaan realiseren. Ik ben 44 jaar jong en woon in Deurne. Zou het mogelijk zijn om me eventueel bij jullie aan te sluiten? Ik begrijp dat jullie 11 juli willen vertrekken?

Groet,
Berry

Ps plaatsen van mijn bericht heeft even op zich laten wachten en inmiddels heb ik een baan aangeboden gekregen en mijn plan weer in de ijskast gezet tot ik weer voldoende verlofdagen heb gespaard.

Veel succes!!
Beste Fietsers,

Dit zal mijn laatste update zijn voor vertrek.

Wij een groepje van twee gasten vertrekken 12 juli van Maastricht.
Indien je wilt weten waar wij op de langs oude wegen route uithangen, (en st jacobs route deel 3) zou ik je willen vragen op de volgende pagina te kijken. Waar ik zoveel mogelijk mijn overnachting locatie (gps coördinaten link) zal posten.

Website: http://www.fastpedals.eu

Gr,
Raoul
Beste Fietsers,

Ik begrijp dat er een verwarring ontstaat bij het benaderen van mijn blog.

Soms gebeuren er dingen in je leven waar je op moet anticiperen dan is het fijn om samen met je reisgenoot het een en ander af te stemmen. Het kan ook gebeuren dat je reisgenoot je niet de gelegenheid geeft om het vervelende nieuws te verwerken. Dat is mij overkomen.

Bij mij is vanaf het eerste bericht aangegeven dat reizen in een groep geen noodzaak is. Op dit moment ga ik de uitdaging alleen aan, met tent. Als er mensen zijn die ook de route gaan rijden en samen willen optrekken zie ik dat als geen probleem.

Periode: 11 juli - 2 aug

De Route (Langs oude wegen):
Maastricht => Namen => Montmedy (hier pak ik de route op)
=> St Jean Pied de Port (is mijn eindbestemming)

Google Maps Kaart met aangepaste route:
De route die ik ga rijden kan je bestuderen via mijn blog.
http://fastpedals.eu

Ook heb ik op de blog een formuliertje staan zodat je direct met mij kan mailen (reactietijd: max 2 dagen) tijdens de reis. Of een mail naar network[at]1x5[dot]nl is ook mogelijk.
(Dit Emailadres is speciaal voor deze reis aangemaakt.)

Verder wens ik iedereen een fijne tocht.

Gr
Raoul