Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar Istanbul....en terug - Forum Wereldfietser

fietsen naar Istanbul....en terug

Even voorstellen. Ik ben een gepensioneerde (63) recreatieve fietser en wandelaar/loper. Sinds een jaar heb ik me voorgenomen een lange fietstocht te maken en heb inmiddels vele reisverhalen en informatie ingewonnen en zelfs een nieuwe fiets gekocht. Als gepensioneerde heb je de tijd en ik wil het fietsen dan ook relaxed doen. Afstanden van 60 tot 100 km p/d, afhankelijk van weg- en terreinomstandigheden, lijkt tot mogelijkheden, maar een rustdag of een iets langer verblijf ergens, omdat het er domweg leuk is, zal ook zeker gebeuren.
Ik wil vertrekken in de periode tweede helft april en in hoofdlijnen de route Nederland, Duitsland, Slowakije, Hongarije, Servie, Bulgarije, Istanbul volgen.
Het is allemaal nog niet precies uitgestippeld. Overnachtingen in principe in tentje of budgetvriendelijke "zimmer frei" onderkomens.
Wie fietst er met me mee of een stuk met me op. Man of vrouw/ jong of oud, ervaring of geen ervaring, ik discrimineer niet.
Ik zie een leuke reactie graag tegemoet.
Groet en tot horens of tot ziens
Cornelius
jammer had dit wel zien zitten,maar ik vertrek pas april 2015 ongeveer de zelfde route over istanbul naar thailand....

Gr Pieter