Ik heb een nieuwe functie gekregen op mijn werk en heb nu de auto niet meer nodig. Ik kan nu dus 4x per week 46km per dag gaan rijden en zit te denken aan een singlespeed. Ik wil een oudere stalen racefiets gaan kopen en deze ombouwen naar singlespeed. Denken jullie dat dit een goed idee is en aan welke verzet, banden etc moet ik gaan denken. Ik kan een route fietsen met weinig stoplichten, goede wegen maar veel wind.
Perfect idee, 42x18, sks race longboards, ligstuurtje, tubus fly, wat verlichting en dan lekker fietsen.sjacka schreef:Ik heb een nieuwe functie gekregen op mijn werk en heb nu de auto niet meer nodig. Ik kan nu dus 4x per week 46km per dag gaan rijden en zit te denken aan een singlespeed. Ik wil een oudere stalen racefiets gaan kopen en deze ombouwen naar singlespeed. Denken jullie dat dit een goed idee is en aan welke verzet, banden etc moet ik gaan denken. Ik kan een route fietsen met weinig stoplichten, goede wegen maar veel wind.
conversieset
kettingspanner
spatborden
syntace c3
verzettentabel
28mm bandjes
tubus fly
helmverlichtingset (extreem duur en extreem veel licht, niet geschikt voor openbare weg, maar wel mooi spul