Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santos travelmaster 2.6 ALU Rohloff 23-inch - Forum Wereldfietser

Santos travelmaster 2.6 ALU Rohloff 23-inch

Aangeboden zo goed als nieuwe santos travelmaster 2.6 ALU 23 inch.

- Rohloff naaf
- Chris king balhoofd
- Led verlichting voor en achter
- Tubus voor en achterdragers
- KMC gouden ketting
- Voor XT naaf
- Nieuwe santos pedalen
- SKF bracket
- Magura HS33 hydraulische remmen
- Vrijwel nieuwe banden
- Ik vergeet vast nog wat.

Eventueel inclusief de ortlieb tassenset en een vrijwel nieuwe GPS fietscomputer.

Foto's op aanvraag.
Ik heb er zelf niet veel op gefietst, alle originele accesoires zijn erbij.
Factuur aanwezig.

Afbeelding

Fiets staat ook op marktplaats te koop.
Ik heb er zelf al een, maar het is altijd prettig als zowel vraagprijs als het linkje naar marktplaats worden vermeld. Succes met de verkoop!
Travelmaster schreef:Ik heb er zelf al een, maar het is altijd prettig als zowel vraagprijs als het linkje naar marktplaats worden vermeld. Succes met de verkoop!
Dan zet je die er zelf toch even bij? (meestal doe ik dat, maar ik laat nu iemand anders de eer)
Mooie fiets trowuens, wel diefstalgevoelig die gouden ketting :wink:
Leon
Travelmaster schreef:Ik heb er zelf al een, maar het is altijd prettig als zowel vraagprijs als het linkje naar marktplaats worden vermeld. Succes met de verkoop!
De vraagprijs is bieden, er is 3400 euro voor betaald.
Link naar marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/744735920
Nu weer ontopic :)
Leon schreef:
Travelmaster schreef:Ik heb er zelf al een, maar het is altijd prettig als zowel vraagprijs als het linkje naar marktplaats worden vermeld. Succes met de verkoop!
Dan zet je die er zelf toch even bij? (meestal doe ik dat, maar ik laat nu iemand anders de eer)
Mooie fiets trowuens, wel diefstalgevoelig die gouden ketting :wink:
Leon
Nou, als ik de verkoper was zou ik dat inderdaad wel doen:). En volgens mij is het inmiddels gebeurd!
Hoe groot ben je ?
Staat niet meer op MK, of is de link lek :roll:

23 inch goede maat voor vele ± 58 cm ZB.
De fiets is gisteren verkocht, topic kan op slot.