Additionally, paste this code immediately after the opening tag: beginners tips - Forum Wereldfietser

beginners tips

na een hoop lezen en informatie verzamelen op deze site zou ik toch graag tips krijgen over wat nu handig is, qua uitrusting, om te beginnen met fietsen.
Ik heb nagenoeg geen ervaring (alleen 'gewoon' recreatief, korte afstanden fietsen), maar wil gaan proberen steeds langere afstanden te gaan fietsen om uiteindelijk fietsvakanties te gaan doen.

Wat is slim om mee te beginnen qua uitrusting?

Ik heb nu bijvoorbeeld een fietsbroek, shirt en softshell van Crivit (Lidl) hier liggen (lange mouw, lange broek omdat de herfst eraan komt), maar is dit een goede eerste keuze?

En daarnaast; alle tips zijn zeer welkom, ik vind zoveel informatie dat ik een beetje 'de weg kwijt raak' :)

Alvast dank!
Belangrijkste vind ik een fietsbroek. De rest is luxe:-)

(waarmee ik niet wil zeggen dat luxe verkeerd is)
aventurijn schreef:na een hoop lezen en informatie verzamelen op deze site zou ik toch graag tips krijgen over wat nu handig is, qua uitrusting, om te beginnen met fietsen.
Ik heb nagenoeg geen ervaring (alleen 'gewoon' recreatief, korte afstanden fietsen), maar wil gaan proberen steeds langere afstanden te gaan fietsen om uiteindelijk fietsvakanties te gaan doen.

Wat is slim om mee te beginnen qua uitrusting?

Ik heb nu bijvoorbeeld een fietsbroek, shirt en softshell van Crivit (Lidl) hier liggen (lange mouw, lange broek omdat de herfst eraan komt), maar is dit een goede eerste keuze?

En daarnaast; alle tips zijn zeer welkom, ik vind zoveel informatie dat ik een beetje 'de weg kwijt raak' :)

Alvast dank!
Inlezen en jezelf goed informeren lijkt me het beste..... Zorg dat je een beetje begrip krijgt op de fietsmaterie.