Additionally, paste this code immediately after the opening tag: santos stopt met DT alpine spaken - Forum Wereldfietser

santos stopt met DT alpine spaken

Ik heb net gehoord van Santos, dat zij stoppen met het spaken met DT alpine 3 spaken. Zij gebruiken nu alleen nog maar comp 2.0/1.8/2.0 spaken, om dat deze soepeler zijn en de trekkracht groter en dus sterker is.

Misschien een idee voor mensen die zelf graag hun wielen willen en kunnen spaken.

Mario
De afdeling inkoop van Santos kreeg een meer dan goede aanbieding van die spaken leverancier, vandaar. :lol:
Jullie spreken elkaar nogal tegen. Kunnen jullie iets overtuigender zijn over jullie bronnen?
Leon,

ik snap niet wat je bedoelt met jullie bronnen. Ik heb heel duidelijk geschreven dat ik net met iemand van Santos heb gesproken toen ik belde om iets te weten over hun wielen.

Mario
Hallo Mario,
bedakt voor de info.
En voor de mensen die een Santos TM "special" bestellen: er zijn daar wat kleine dingetjes gewijzigd. Er zit standaard géén voordrager meer op, wel krijg je op dit model nu ook een anti-doordraaibalhoofd (voor een vork met draad).

Weet je dat ook weer.