Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsroute praag - Forum Wereldfietser

fietsroute praag

Ben op zoek naar fietsboekje Route Praag. Wie heeft er 1 beschikbaar?

mvg
Michel Barth
06 42701965
Ik. Omgeving Amsterdam. 0612985070.
Zie voor een discussie over gebruikte fietsgidsen ook dit item.

Peter
Peter M schreef:Zie voor een discussie over gebruikte fietsgidsen ook dit item.
Fietsroute naar Praag zal inmiddels wel overal uitverkocht zijn; komt pas in november weer op de markt. 8)
Michael W schreef:
Peter M schreef:Zie voor een discussie over gebruikte fietsgidsen ook dit item.
Fietsroute naar Praag zal inmiddels wel overal uitverkocht zijn; komt pas in november weer op de markt. 8)
Alright, ik zal HIER niet meer zeuren. :D

Peter
Peter M schreef:Alright, ik zal HIER niet meer zeuren. :D
Hier schijnt hij nog nieuw te koop te zijn, of ze houden hun website niet bij dat kan ook natuurlijk. :wink:
Ook ik ben op zoek naar deze route om deze zomer nog te fietsen. Mocht iemand deze over hebben, houd ik mij ook aanbevolen.

Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar de reizenoppapier.nl-webshop. Mochten ze deze gids daar nog inderdaad hebben zal ik het hier ook laten weten :)

Edit: De webshop reizenoppapier.nl heeft me net een mailtje gestuurd met de boodschap dat deze inderdaad daar niet verkrijgbaar is. :( Maar ik ben intussen (waarschijnlijk) voorzien, hoezee!
Nogmaals,
ik heb een exemplaar liggen.
Ik had natuurlijk even moeten reageren, maar het boekje is na plaatsing van dit bericht mateen verkocht. Sorry dat ik bij sommigen niet gereageerd heb maar was zelf aan het fietsen.
Als het boekje zo lastig te verkrijgen is heb ik hem wel te leen. Ophalen (en terugbrengen) in Utrecht :)
Ook ik heb nog een ongebruikte gids 'Fietsen naar Praag' uit 2009 liggen. De eerste die mij mailt, mag hem overnemen.
ReinoudN schreef:Als het boekje zo lastig te verkrijgen is heb ik hem wel te leen. Ophalen (en terugbrengen) in Utrecht :)
Mijn vriend en ik zijn ook naarstig op zoek en kunnen nergens een exemplaar meer vinden. Alle boekhandels hebben er geen meer en wachten op de nieuwe editie. Wil aanstaande dinsdag vertrekken (lees die route gaan fietsen) en zou vandaag, morgen of anders maandag het boekje kunnen komen ophalen. Is dit nog steeds mogelijk? Hoor het heel graag! :D
Ook ik heb er één te leen.... af te halen in Rotterdam, of (na) maandag in Amsterdam,

groet, Corine