Additionally, paste this code immediately after the opening tag: android smartphone en navigeren via gps - Forum Wereldfietser

android smartphone en navigeren via gps

Wie heeft er ervaring met het navigeren in het buitenland met een android smartphone?
Ik zou graag met mijn android 4.1 willen navigeren in het buitenland zonder gebruik te hoeven maken van wifi ofwel internet.
ik heb wat opgezocht op internet maar hoor nogal tegenstrijdige verhalen,wie kan mij wat meer vertellen of haar of zijn ervaringen delen met mij? :D

Heel erg bedankt,

Mvg Pascal v Dam
probeer de ''mytrails'' app eens. werkt offline zowel met google maps als opencyclemap en nog veel andere kaarten.

vorig jaar mee naar rome gefietst en dit ging prima.

er is een 30 dagen gratis versie beschikbaar of de pro versie voor iets van 2 euro.
Ik heb er veel ervaring mee. Het heeft wat tijd gekost om de boel goed af te stellen (afleesbaarheid scherm, accu instellingen, etc) maar ik ben er zeer tevreden mee! Wat mij betreft is het in alle opzichten superieur aan navigeren middels een dedicated gps, vooral met de huidige telefoons waar bediening bij regen ook goed mogelijk is.

Ik gebruik een oude versie van android (2.??; cyanogen mod) op een (inmiddels flink verouderde) motorola defy icm Locus en (gratis) offline vector kaarten. Vooral als je een gpx-route wil fietsen werkt dit erg goed.

De tegenstrijdige verhalen komen vooral van gps-gebruikers of van mensen die er onvoldoende tijd in hebben gestoken: die krijgen het voor elkaar om de accu in een paar uur leeg te zuigen omdat ze de telefoon niet goed instellen.
De tegenstrijdige verhalen komen vooral van gps-gebruikers of van mensen die er onvoldoende tijd in hebben gestoken: die krijgen het voor elkaar om de accu in een paar uur leeg te zuigen omdat ze de telefoon niet goed instellen.
Heb je zelf ervaring met een dedicated GPS, bv de Garmin 62s... ? :wink:
Petervd schreef: