Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tip: reisverhalen - Forum Wereldfietser

Tip: reisverhalen

:idea: Zo nu en dan komt er een pareltje voorbij op de amerikaanse site CGOAB. Dit is er zo een:

http://www.crazyguyonabike.com/doc/?o=1 ... 11797&v=93

Het verhaal van fietstocht door een land in verval. Verlaten woestijnen, een tocht langs de Salton Sea (ook al zo'n maf gebied) en veel meer. Goed geschreven bovendien.
Hej,
Een geweldige tip van je. 'k Heb vooral genoten van de tekst en dan heb ik echt niet alles goed begrepen. Inderdaad een getalenteerd schrijver!
Inderdaad, leuke tip! Hij staat hier in de bookmarks. Je kunt wel merken dat ie meer tijd heeft genomen voor het proza van de aanloop dan voor de tekst onderweg, maar dat is hem vergeven: hij heeft nu wel wat beters te doen ;)
Ik heb deze (en z'n verhaal uit 2011) de laatste paar weken gevolgd, en helaas lijkt er door slecht weer en andere ellende een vroegtijdig einde aan deze trip gekomen te zijn. Jammer, want ik las z'n verhalen met plezier, en als ik verder wat rondlees op crazy guy lijken er niet veel krenten in de pap te zitten daar. Mocht iemand nog een paar favorieten hebben, dan houd ik me aanbevolen :)