Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht in Gelderland/Achterhoek - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht in Gelderland/Achterhoek

Hallo ik ben een vrouw van 54, woonachtig in de Breedenbroek[Gld] en ben op zoek naar een fietsmaatje vr.,liefs uit de Achterhoek, om doordeweeks en/of weekends mee te gaan fietsen. Bedoeling is als het klikt verder de wereld in te gaan. Groeten Tine
tine g schreef:Hallo ik ben een vrouw van 54, woonachtig in de Breedenbroek[Gld] en ben op zoek naar een fietsmaatje vr.,liefs uit de Achterhoek, om doordeweeks en/of weekends mee te gaan fietsen. Bedoeling is als het klikt verder de wereld in te gaan. Groeten Tine
Hoi Tine ,
Woon ook in de achterhoek en zou ook graag met (enkele) fietsmaatje(s ) willen fietsen . tel.0630651788
Lijkt me leuk om zo nu en dan eens samen met iemand een leuk rondje te fietsen.
Woon in de Achterhoek, Lochem.

Groet,
Ingrid
Hallo Ingrid, kun je volgende week zat.
Is het een idee om elkaar te treffen in Zelhem bij de grote kerk en kennis te maken onder het genot van een kopje thee/koffie+/_11u. Hoor van je,vr.gr.Tine
Leuk, stuur je wel even een pb-tje om verder kennis te maken.

Groetjes,
Ingrid
Hallo,

Hebben jullie inmiddels al samen wat gefietst? En hoe.... hoeveel km/ met fietstassen/overnachtingen/of gewoon dagjes? Wat is de gemiddelde leeftijd? Alleen dames of mix? Was daar wel benieuwd naar.

Grt
Hallo dames,
Hebben jullie al besloten wat jullie willen, ook ik ben erg benieuwd wat er gefietst wordt. Begin van het nieuwe jaar, woonachtig Hengelo Gld.
Gr. Ton
Zie draadje hier; http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =5&t=21213

Henk

kunst en fietswerk