Hallo, ik ben Huub (66 jaar) getrouwd en ik woon in de gemeente Echt (L).
Ik heb steeds veel aan sport gedaan zoals hardlopen, tennissen en golfen.
In december 2009 ben ik geopereerd aan meniscus en toen bleek dat ik last had van artrose.
De orthopeed adviseerde mij om te gaan fietsen.
Vanaf mei 2010 ben ik gestart met fietsen en ik bouw dit steeds verder uit.
In april 2011 heb ik een Koga Miyata Randonneur gekocht, een goede trekfiets voor langere afstanden en voor een fietsvakantie.
In augustus 2011 ben ik naar mijn dochter in Rotterdam gaan fietsen.
In september van dit jaar heb ik met een fietsmaatje de IJsselmeer-route gefietst.
De totale afstand was ongeveer 900 kilometer en we hebben overnacht via Vrienden op de Fiets.
Volgend jaar wil ik weer een mooie fietstocht maken, het liefst in Nederland, op de fiets zie je pas hoe mooi Nederland is.
Ik zou wel eens naar Schiermonnikoog willen fietsen vanaf Zuid-Limburg, voor elke andere suggestie sta ik ook open.
Mijn fietsmaatje is afgehaakt en daarom zoek ik een nieuw fietsmaatje.
Groetjes,
Huub
.
Ik heb steeds veel aan sport gedaan zoals hardlopen, tennissen en golfen.
In december 2009 ben ik geopereerd aan meniscus en toen bleek dat ik last had van artrose.
De orthopeed adviseerde mij om te gaan fietsen.
Vanaf mei 2010 ben ik gestart met fietsen en ik bouw dit steeds verder uit.
In april 2011 heb ik een Koga Miyata Randonneur gekocht, een goede trekfiets voor langere afstanden en voor een fietsvakantie.
In augustus 2011 ben ik naar mijn dochter in Rotterdam gaan fietsen.
In september van dit jaar heb ik met een fietsmaatje de IJsselmeer-route gefietst.
De totale afstand was ongeveer 900 kilometer en we hebben overnacht via Vrienden op de Fiets.
Volgend jaar wil ik weer een mooie fietstocht maken, het liefst in Nederland, op de fiets zie je pas hoe mooi Nederland is.
Ik zou wel eens naar Schiermonnikoog willen fietsen vanaf Zuid-Limburg, voor elke andere suggestie sta ik ook open.
Mijn fietsmaatje is afgehaakt en daarom zoek ik een nieuw fietsmaatje.
Groetjes,
Huub
.