Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor fietsvak 2013 in Europa (vervalt) - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor fietsvak 2013 in Europa (vervalt)

Ik Sandra (Overijssel) 42 jaar ben op zoek naar die 2 dames die in 2013 (rond augustus) in Europa willen fietsen en ons groepje wil versterken.

Route:Vanuit Nederland via de onbegrensde Barcelona route rich Barcelona, afbuigen bij Beaume richt westen, dan bij Nevers omhoog via de oude wegen route terug naar Nederland.

Jij..in bezit van een trekking/touringbike of omgebouwde mtb en enige fietsvakantie ervaring. Wij drie dames sommige nog wat onervaren, willen graag met een groepje van vier fietsen incl. eigen tentje + kookspullen.

Mocht je interesse hebben, reageer op deze oproep of mail me op sandraschijva80@gmail.com

Groetjes,
Hallo

Ik ben Claire (wel geen heer), maar ben wel geinteresserd in een fietstocht in Europa. Ben 60j, en een heel gedreven fietser dit jaar een trekking naar Rome gedaan, 1000km van kom op tegen kanker gefietst, en voor de mucopatienten heb ik ook de Galibiër beklommen. Ik fiets zowel met race- als trekkingfiets en ook MTB. Dit jaar staat mijn fietsteller boven de 13 000km. Laat maar iets horen als er nog plaats is. Groetjes Claire