Hoi iedereen,
ik ben Dirk 31j, en de fietsvakantie microbe heeft me gebeten... Maar voor ik investeer in een 'goede' (lees duurdere) trekkingfiets, wil ik eerst weten of het me allemaal wel ligt. Ik heb nog een oude MTB TREK 930 Singletrack van 96-97 staan. In 2000 heb ik er al XT V-brakes, LX derailleurs, XT remhendels + schakel laten zetten, dus dat zit al snor denk ik. En 2j geleden laten herspuiten, en sindsdien volledig in ongebruik![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In een set ortlieb tassen aankopen zie ik ook niet direct graten daar ik die waarschijnlijk vrij gemakkelijk kan doorverkopen, moest het me totaaaaal niet liggen. (maar dat betwijfel ik)
Maar ik twijfel over de dragers. Ik wil daar dus ook geen massa's in investeren (TUBUS), tenzij iemand mij kan overtuigen.
Dus kwam ik terecht op Cordo. Deze lijken me wel OK. Nu mijn vaste fietsenmaker kwam af met Racktime. Heeft iemand daar ervaring mee (in vgl met Cordo?)
En wat met de velgen? Voldoen die wel? Voor: 32-spaaks Mavic Lobo / Achter: Alesi Hard Rock.
Gebruik: eerst weekendjes ardennen, nederland (kortbij dus) Juli-Aug: 5 weken provence of zo?
Alvast bedankt om door heel de tekst te lezen
en hopelijk kan ik nog wat tips opdoen hier!!! Maar daar twijfel ik niet aan...
ik ben Dirk 31j, en de fietsvakantie microbe heeft me gebeten... Maar voor ik investeer in een 'goede' (lees duurdere) trekkingfiets, wil ik eerst weten of het me allemaal wel ligt. Ik heb nog een oude MTB TREK 930 Singletrack van 96-97 staan. In 2000 heb ik er al XT V-brakes, LX derailleurs, XT remhendels + schakel laten zetten, dus dat zit al snor denk ik. En 2j geleden laten herspuiten, en sindsdien volledig in ongebruik
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
In een set ortlieb tassen aankopen zie ik ook niet direct graten daar ik die waarschijnlijk vrij gemakkelijk kan doorverkopen, moest het me totaaaaal niet liggen. (maar dat betwijfel ik)
Maar ik twijfel over de dragers. Ik wil daar dus ook geen massa's in investeren (TUBUS), tenzij iemand mij kan overtuigen.
Dus kwam ik terecht op Cordo. Deze lijken me wel OK. Nu mijn vaste fietsenmaker kwam af met Racktime. Heeft iemand daar ervaring mee (in vgl met Cordo?)
En wat met de velgen? Voldoen die wel? Voor: 32-spaaks Mavic Lobo / Achter: Alesi Hard Rock.
Gebruik: eerst weekendjes ardennen, nederland (kortbij dus) Juli-Aug: 5 weken provence of zo?
Alvast bedankt om door heel de tekst te lezen
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)