Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hoe Magura hs11 2006 te verwijderen? - Forum Wereldfietser

hoe Magura hs11 2006 te verwijderen?

Om de Magura HS11 versie 2006 van een oud frame los te kunnen verwijderen dien ik de leiding ergens los te maken. De leiding loopt namelijk door speciaal daarvoor gemaakt oogjes in het frame.

Lees over inkorten, klemfitting die vervangen dient te worden etc.
Mijn 1e vraag is of voor slechts losmaken van de leiding om te kunnen verwijderen van het frame, ook een neiuwe klemfitting vereist is. En als tweede hoe dit karweitje zo simpel mogelijk te doen?
mikefiets schreef:Om de Magura HS11 versie 2006 van een oud frame los te kunnen verwijderen dien ik de leiding ergens los te maken. De leiding loopt namelijk door speciaal daarvoor gemaakt oogjes in het frame.

Lees over inkorten, klemfitting die vervangen dient te worden etc.
Mijn 1e vraag is of voor slechts losmaken van de leiding om te kunnen verwijderen van het frame, ook een neiuwe klemfitting vereist is. En als tweede hoe dit karweitje zo simpel mogelijk te doen?
Als je eenmaal het tonnetje in de klemfitting op de leiding geperst hebt krijg je dat er nooit meer af. Dus als je de leiding door oogjes wil trekken moet je het tonnetje er met een stanleymes afsnijden. Met kunde en mazzel kun je de leiding vervolgens weer met een nieuw tonnetje monteren zonder ontluchten