Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in Myanmar - Forum Wereldfietser

fietsen in Myanmar

Ben bezig met voorbereidingen fietsreis in jan/febr. 2013
Wij denken aan Myanmar; maar hebben nog wat twijfels over zwaarte en welke fiets geschikt is. We maken gebruik van routes van AWOL. Dagafstanden zullen dan w.s soms > 100 km zijn. Hoe zijn de wegen momenteel ? Ze stonden bekend als de slechtste van ZO Azie ! Mijn reisgenoot heeft namelijk geen 26 inch fiets en dus geen superdikke banden. Is dit een onoverkomelijk probleem ?
Andere vraag: "Is er Cola light te koop" ?

Groet, John
Twee jaar geleden ook de AWOL_ronde in Myanmar gedaan. Dat de wegen (echt) slecht zouden zijn is zeker niet waar. 28 inch is zeker geen probleem. Ook de zwaarte viel erg mee: niet veel klimmen.
Ik drink altijd bier, dus over er Cola light te koop is zou ik niet weten
grootkj schreef: Andere vraag: "Is er Cola light te koop" ?
Een van de vreemdste fietsvakantievragen die ik ooit op dit forum ben tegengekomen.

Ik kan geen antwoord op je vraag geven, maar wat als het antwoord neen is?

Renaat
Even een reactie op het antwoord van Renaat:

Ach wat is vreemd; maar bedankt voor je compliment !
Voor mijn reispartner is cola light superbenzine en aangezien vele vrouwen aankomen van de minste hoeveelheid caloriëen, is het blijkbaar voor haar een belangrijk punt. Doorslaggevend voor wel of niet gaan is het niet.

John
grootkj schreef: Ach wat is vreemd; maar bedankt voor je compliment !
Graag gedaan, maar ik zal ook even toelichten waarom ik het een vreemde vraag vindt.

grootkj schreef: Voor mijn reispartner is cola light superbenzine en aangezien vele vrouwen aankomen van de minste hoeveelheid caloriëen, is het blijkbaar voor haar een belangrijk punt. Doorslaggevend voor wel of niet gaan is het niet.
- Je gaat op vakantie naar een bijzonder land waar bijna alles anders zal zijn dan hier. Daar zou ik dan ook optimaal van willen kunnen genieten (van dat anders zijn), ook op vlak van eten en drinken (voor zover veilig mogelijk) en de aanwezigheid van een bepaald soort drank zou wel mijn laatste zorg zijn.

- Er zit mijn inziens enkele stof in cola light die een bijzondere werking heeft, dus als het 'superbenzine' voor haar is, dan is dat zo goed als zeker zuiver psychologisch.

- Je gaat 2-3 maand fietsen met dagafstanden van meer dan 100 km/dag. Ik denk dat de kans op een overschot aan calorieën en het sterk bijkomen wel erg klein is.

Renaat