Ik hoop dat ik in het juiste forum zit maar kan iemand me een beetje helpen met mijn toekomstige aankoop van een hybride?
Allereerst is mijn keuze op hybride gevallen omdat ik de fiets vooral zou gebruiken voor woon-werkverkeer en dus zeker niet om off-road te gaan rijden.
Ook koop ik me zo'n fiets om rugproblemen in te dijken (ben 1m97 en dus niet veel keuze in fietsen :-{ ) omdat je naar het schijnt met een gewone fiets een zeer slechte onnatuurlijke houding hebt.
Aangezien ik er niet veel verstand van heb hoop ik hier op een beetje bereidwillige hulp of mensen die me op weg willen zetten![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Eventuele huidige toppers onder de hybride mogen ook altijd even naar voor geschoven worden (indien ze beschikbaar zijn in mijn framemaat natuurlijk
)
Ik hoop hiermee voldoende info gegeven te hebben.
Alvast bedankt voor de reacties!
Allereerst is mijn keuze op hybride gevallen omdat ik de fiets vooral zou gebruiken voor woon-werkverkeer en dus zeker niet om off-road te gaan rijden.
Ook koop ik me zo'n fiets om rugproblemen in te dijken (ben 1m97 en dus niet veel keuze in fietsen :-{ ) omdat je naar het schijnt met een gewone fiets een zeer slechte onnatuurlijke houding hebt.
Aangezien ik er niet veel verstand van heb hoop ik hier op een beetje bereidwillige hulp of mensen die me op weg willen zetten
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Eventuele huidige toppers onder de hybride mogen ook altijd even naar voor geschoven worden (indien ze beschikbaar zijn in mijn framemaat natuurlijk
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Ik hoop hiermee voldoende info gegeven te hebben.
Alvast bedankt voor de reacties!