Additionally, paste this code immediately after the opening tag: een weekje fietsen in Ne/Du/Fr/.. - Forum Wereldfietser

een weekje fietsen in Ne/Du/Fr/..

Hoi. Ik ben Janet, 28 jaar, ac, kom uit Twente. In de periode van 9 tot 22 augustus zou ik graag een weekje (iets langer of korter mag ook) met fiets en tent rondtrekken in Duitsland/Frankrijk/... Rond de 80 km. per dag. Genieten van de omgeving, ook tijd om dingen te bekijken, terrasje, lekker eten/koken. Wie heeft er zin om mee te gaan?
[quote="Janet"]Hoi. Ik ben Janet, 28 jaar, ac, kom uit Twente. In de periode van 9 tot 22 augustus zou ik graag een weekje (iets langer of korter mag ook) met fiets en tent rondtrekken in Duitsland/Frankrijk/... Rond de 80 km. per dag. Genieten van de omgeving, ook tijd om dingen te bekijken, terrasje, lekker eten/koken. Wie heeft er zin om mee te gaan?[

hallo Janet.

ik ben Carine 42 jaar jong :wink: maar voel me véééééél jonger,ben gehuwd en heb een zoon van24j uit Eernegem(Belgie),ben ook geintresseerd in een week fietsen.Heb eind juni Frankrijk gedaan mnv de streek ST-Denis ligt ongveer 70 km van Nimes het was er reeds zeer warm en hééééééél leuk.Ik was er met een vriendin en hebben daar z'n 500 km gefietst in 4 dagen,heuvel op en neer.Gewoon zalig.

Nu wat ikvragen wou Twente waar ligt dat ongeveer?
Welke is je favoriete streek bij uitstek?

Zelf zou ik deze zomer nog eens de LF (landelijke fietsroute) willen rijden,ook daar zoek ik iemand m/v liefst een dame die deze rit met mij wil meerijden.De rit is ong. 800 km. kort :P .Zelf denk ik dat die rit in z'n 10tal dagen moet kunnen.Logeren doen we bij gastgezinnen.Aan een democratiesche prijs 15€ ontbijt inbegrepen per nacht.

Hoop op een reactie groetjes

Carine