Ik zou Arnhem nog maar even links laten liggen met de fiets,
2 maanden gelden was het nog ECHT een drama,
ik verwacht niet dat het nu veel beter zal zijn.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:ik had pech, geen lift tot de beschikking op dat moment,Pedalero schreef:Drama, in de zin van volbepakte fiets trappen op en af moeten slepen?
Belangrijk: deze zomer minder of geen treinen van en naar Arnhem
Geachte heer,
Tijdens de zomer, van 24 juli t/m 25 september, vinden er op en rond station Arnhem werkzaamheden plaats die van invloed kunnen zijn op uw reis. Hieronder een kort overzicht.
Minder treinen van en naar station Arnhem van maandag 25 juli t/m zondag 25 september.
Sommige treinen vertrekken van andere perrons.
Geen treinverkeer van en naar station Arnhem op zondag 24 juli en in het weekend van 27 en 28 augustus.
Geen treinen tussen Elst en Zetten-Andelst van zondag 24 juli t/m zaterdag 27 augustus.
Meer informatie
Een compleet overzicht van de werkzaamheden, de gevolgen voor uw treinreis en alternatieve reismogelijkheden vindt u op http://www.ns.nl/stationarnhem.
Advies op maat
Reist u in genoemde periode met de trein? Ga goed voorbereid op reis. Uw reisadvies op maat is ongeveer 3 weken van te voren verwerkt in de NS Reisplanner. Kijk voor actuele reisinformatie onderweg op m.ns.nl of download de gratis Reisplanner Xtra app.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt
Gaat nog wel tien jaar duren vordat alles helemaal af is. Gelukkig zijn na de zomervakantie de belangrijkste dingen klaar:Pedalero schreef:Bedankt allemaal. Ik had gehoopt dat die bouwerij eens voorbij was, want in mijn herinnering zijn ze daar al tien jaar bezig.