Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Is deze trapas nou italiaans draad? - Forum Wereldfietser

Is deze trapas nou italiaans draad?

Ik had een kraak in mijn trapas. Dus die heb ik verwijderd, schoon gemaakt, en terug gemonteerd. Maar ik had wel even opgeschreven wat erop de trapas stond. En dat was

Italy BB-TS30

Nu lijkt het net of dit een Italiaansedraad trapas is. Nu denk je dat merk je toch met los en vast draaien. Maar volgens mij moest ik hem los en vast draaien op de BSA manier???

Of staat dat Italy voor de plaats waar hij gemaakt is?

Foto van internet. Maar dit is wel de trapas

Afbeelding
Wendy1 schreef:Ik had een kraak in mijn trapas. Dus die heb ik verwijderd, schoon gemaakt, en terug gemonteerd. Maar ik had wel even opgeschreven wat erop de trapas stond. En dat was

Italy BB-TS30

Nu lijkt het net of dit een Italiaansedraad trapas is. Nu denk je dat merk je toch met los en vast draaien. Maar volgens mij moest ik hem los en vast draaien op de BSA manier???

Of staat dat Italy voor de plaats waar hij gemaakt is?

Foto van internet. Maar dit is wel de trapas

Afbeelding
Komt uit de oude Thun fabriek
BSA wil zeggen: vast draaien naar achter, los naar voren. Als dat met deze niet gaat is het dus Italiaanse rechtse draad

mario
mario schreef:BSA wil zeggen: vast draaien naar achter, los naar voren. Als dat met deze niet gaat is het dus Italiaanse rechtse draad

mario
Dan heb ik hier nog wel een paar fijne instinkers voor je in de la liggen ;)
Dan is het gewoon BSA draad...

Maar dan staat dat Italy dus voor waar hij gemaakt is???
Vind het wat verwarrend dat dat op de trapas staat...

Net terug van een stukje fietsen. En de kraak is weg. Dus dat is in ieder geval goed gegaan. :lol:
Wendy1 schreef:Dan is het gewoon BSA draad...

Maar dan staat dat Italy dus voor waar hij gemaakt is???
Vind het wat verwarrend dat dat op de trapas staat...
Koop je de volgende keer een met Japan of Singapore er op ;)
:lol: :lol:

Dat ga ik maar doen dan :oops: