Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eten na de beurs - Forum Wereldfietser

Eten na de beurs

Heb ik iets over het hoofd gezien, of is er dit jaar geen plan om samen te gaan eten na de fiets en wandelbeurs?
Wim
Lijkt mij weer een goed plan, Wim, heb jij misschien een voorstel?
Nee, ik ben me nu druk aan het klaarmaken, en heb net mijn hotel geboekt. Er is daar niet zo heel veel horeca in de buurt, toch? Die Egyptenaar was makkelijk, maar heel erg lekker vond ik het niet (al is dat niet zo belangrijk). Heeft een van de locals een suggestie?
Wim
Wanneer mijn geheugen mij niet in steek laat heeft Bert vorig jaar ruimer dan 1 dag vantevoren een oproep geplaatst voor eten na de beurs. Een beetje onderhandelen met de Egyptenaar zal er ook bij geweest zijn.
Ik vond het Egyptische eten heel lekker. Voor de andere gerechten geldt voor mij: patat koop je bij de Vlaamse patatboer en Pizza bij de Italiaan!!!
Beetje kortdag bedoel ik dus om als local 'effu' iets te zoeken en te organiseren. Sowieso niet mijn beste kant.
Wél !!!!!!! heb ik morgenochtend op het Noorwegenplein op mijn tafel naast de laptop met NOORDKAAPTOCHTFOTO'S wafeltjes met aardbeienjam en zure room.
Bij deze ben je dus uitgenodigd.
Zojuist heb ik de laatste wafels gebakken en ze zijn lekker. Morgen ook nog wel gok ik.

Loes.
We regelen wel wat ter plekke.
Wim
Met de Rugzaklopers (even reclame maken, http://www.rugzaklopers.nl) gaan we de laatste jaren naar de italiaan Sicillia op loopafstand van de RAI. De pizza's zijn wel ok voor een schappelijke prijs. Reserveren is wellicht gewenst.

veel plezier op de beurs,